HJÆLP MIG DOG

Hej med jer
Er der nogle som ved hvordan man støber en udv.trappe, på vores hus fra 1923 er den gl. trappe gået til, nu skal der støbes en ny
hvad skal der bruges ??? Sand ?? Grus ???
Skal der støbes først og derefter pudses eller
hvad Er der evt. nogle som har et par gode ider vedr. sådan trapper
:::::::::::::::::::::::::::::
Jeg har nu fjernet den gamle trappe og lavet en støbeform til den nye nu er mit spørgsmål hvad blandingsforhold skal der bruges til BETON ??? og derefter skal jeg have et slidlag hvad skal der bruges der ??
Strandsand ?? og hvad er blandingsforholdet ?? Håber der er nogle der vil hjælpe

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Bodker.
Vi har ingen "gør-det-selv" på siden.

Vi laver det selv - men med 104 indlæg ved du det nok. Det er vrøvl at sige, at jeg selv gør en mur - et køkken osv. - nej jeg laver den s'gu selv.

Ja, og så inviterer du selv til den næste, Bodker smile

Ja, I er gode i Nordjylland, men på Sjælland er vi effektive, derfor den høje levestandard i hele landet, så hermed sidehenvisningen, så ikke 4.350 skal skrive samme sekvens een gang til
www.aalborg-portland.dk

Hermed sparede vi lige 112½ time på arbejde, som produktionen kan forøges med tongue

Spøg til side Bodker. Jeg har tilladt mig at lægge linket ind på "Link-Hus", for der kommer tit spørgsmål om det samme, og denne side er meget relevant, så tak for det.

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Hvad er nu det ??
Jeg får kun 1 side frem når jeg går ind på ålborg portland ??? Det kan sku da ikke passe vel. !!??????????????
JørgenE.
Der fik du mig, men jeg var lidt presset tidsmæssigt. Der var samtidig brug for lektiehjælp til eleverne.

Bare rolig, jeg skal nok komme igen, men Schølin og alle andre utålmodige sjæle må nok hellere tage en tur omad kirken på søndag. Der gives svaret på mange af Internetes problemer.
Læs Matthæus: Kap.7 vers 7.
smile

Mvh
Bodker

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af bodker (den 14-05-2003).]

Mvh.
bodker

så vi ljeg gerne henvise til matt. kap. 7 vers 14.

Det er måske grunden til så meget "lav det selv" !!

Venligst Njord smile

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis