Male døre frem for autolakering?

Vi har sådan nogle alm. 70'er døre i egefiner, men de er meget mærket af tidens tand. Vi kunne godt tænke os at få dem malet hvide. Det er jo hundedyrt at få dem autolakeret og de skal spartles rigtig meget, hvis man skal have et nogenlunde resultat. Er der nogen der har gjort det med godt resultat eller skal vi ud og forsøge om vi kan købe nye døre i samme størrelse?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
At spartle og male sådan nogle 70'er papdøre er ikke værd at spilde tid på. De er stadigvæk grimme - bare i en anden farve ;-) Køb hellere nogle nye flotte døre - så meget koster det heller ikke.

/Jan
Hejsa

lidt koster det jo. Man skal jo både købe dørplader og evt. karme og gerigter, sidstnævnte hvis man ikke selv vil beslå dørerne.

Men spørgsmålet er jo om det bliver pænt nok at få malet dørene. Vi er i hvert fald blevet lidt i tvivl om vi skal gå efter at købe nye døre i stedet for.

mvh
Jørgen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Her 12 år senere, mon så ikke dørene er malet, eller udskiftet med nye..   


Vi prøver igen, i morgen --
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Det er i hvertfald god reklame...


Elektronikteknikeren

Jeg synes, at det er groft, at et firma nasser sig til gratis reklame på et forum forbeholdt lds-folk. Det siger ikke så lidt om den seriøsitet og troværdighed, som firmaet lægger for dagen. Jeg håber mange lds'er vil boykotte dette firma for i modsætning til Grereren anser jeg det ikke som værende 'god reklame'.

Jeg tror de fleste malere kan sprøjtemale døre, men det er der jo ikke rigtig noget gør det selv over.

Min datter havde maler til at male deres hus indvendigt, incl en fransk dør, på special mål, den kom til at se ud som ny. (var i egetræ, og blev malet hvid)

De andre indvendige døre i huset, købte de nye det var det billigste.


Vi prøver igen, i morgen --

Jeg har slettet reklame-indlæg og blokeret brugeren, så vi ikke får mere spam. 


Mvh. AllanE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også