Gavlende

Hey med jer, nogen af jer der ved hvor meget det ca koster at få lavet en ny gavlende, vores ene side er lavet i eternit, men den anden ikke endnu, og vil gerne have det gjort!

er det et så stort arbejde at man ikke kan gøre det selv eller hvor meget indbærer det?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Marle

Hey med jer, nogen af jer der ved hvor meget det ca koster at få lavet en ny gavlende, vores ene side er lavet i eternit, men den anden ikke endnu, og vil gerne have det gjort!

er det et så stort arbejde at man ikke kan gøre det selv eller hvor meget indbærer det?


Det vil gøre det meget nemre for os at besvare hvis du beskriver hvad der er på gavlen pt...!

Men jeg vil regne med at det er en slags træ. Dette skulle jo i så fald rives ned, og der skal måske isoleres efter (hvis det er dårligt isoleret). Så skal der forskalles med forskalling wink Så det passer til de eternitstykker.

Men jeg vil helt kart få en håndværker til det... altså hvis jeg ikke selv var det :p
Og mm. at du har kender en der kan hjælpe...
Citat fra Marle

ja det er træ, som ikke er blevet vedligeholdt, så de har ikke fået det beskyttet de sidste år, og derfor er der begyndt råd helt i bunden af bræderne, kan det evt redes?


Som du jo nok ved kan man aldrig rendse råd væk, men det var nok heller ikke det du mente. Men hvis det ikke er så slemt. Altså råd et par cm op, så kan man skære de få cm af i bunde med en dyksav, eller hvad man nu har. HUSK bare at skær dem i "smig" på min. 15grader (en slags drypnæse) Så kan du slide resten med slibemaskine, og så give dem grønkober, ca. 30-40 cm op fra hvor råden var.

Men jeg vil helt klart anbefale at udskifte, mm. det som sagt ikke er ret med råd. rolleyes
okay men med hensyn til pris hvor meget vil det så løbe op i med arbejdesløn? min husende er 8,90 m bred og taget er ca 2,5 meter højt med 25% hældning.....

nogen der har et ca bud???
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis