DR og deres LICENS

Min kæreste fortalte for et par minutter siden, at hun havde skrevet sig på en liste om at studerende sku slippe billigere i licens da de ville hæve den.
Jeg vågnede så hurtigt op af min lille lur og blev lettere irriteret.
Nu hører jeg kun lokal radio på arbejdet, da jeg gerne vil følge med i hva der sker i området. Udover det bruger jeg intet af DR's tilbud, hverken nogle af radio kanalerne, eller DR1 for den sags skyld. DR1 sender ikke noget som appelerer til mig, og er sku egentlig ligeglad med om de i radioen siger at der kører en spøgelsebillist rundt på Holbæk motorvejen.
Så tag jer da sammen Danmarks Radio, få nogle små afbrydelser af reklamer og lad os slippe for LICENSEN, og jeres konkurs byggeri

Er spændt på at høre om jeg er den eneste som har det sådan, eller om folk herinde ELSKER DR og deres ting.

Mvh. Jesper
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Husker du så at betale din Radiolicens eller TV licensen for du ser da andre programmer på TV ???
Mit næste spørgsmål vil så lyde sådan: er du mon medlem af en fagforening ?

Håndværkeren
jaaa... altså!! Når du formulerer det på den måde...!!

Jeg vil hellere betale licens end at høre på de idioter de ansætter på nogle af de lokale radiostationer. For ikke at tale om de sindssyge reklamer!! Mange af De amatører der laver lokalradio er lidt a-la "Hør mig, Jeg er i radioen..." Og er der noget jeg slet ikke kan have, er det deres aldeles udulige klippere. Der er ikke noget mere irriterende end en sang der bliver afbrudt midt i et omkvæd, og så pludselig, at man tror strømmen er gået!! Og det bare for latterlige reklamer som man har hørt 700 gange før, indtalt af de samme 3 speakere...
Nej, lad mig høre noget P3:-)
Og desuden går en del af licensen jo som støtte til nye kunstnere og udvikling af nye programmer!!

Jeg har læst indlægget igennem et par gange, men synes ikke at noget skal ændres. Jeg kan simpelthen ikke døje det reklameshit!! Dog vil jeg sige at der nogle af radioerne der klarer sig lidt bedre end andre!!

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Øh, så vidt jeg ved dækker licensen også over TV2, så er mit spørgsmål til dig - er det DR du er sur på eller licensen.

Hilsen Anders

Livet er hårdt, men uretfærdigt :-)
Det er størrelsen af licensen som DR nyder godt af jeg er utilfreds med. TV2 får 93 kr. ud af de 1045 som jeg indbetaler i licens pr halvår. Og seriøst ser kun TV2.

Mvh. Jesper
Hør unge mand, du har vist glemt at TV2 er reklame Financeret, det var hele grund ideen med TV2.
Så reelt skulle de slet ikke have de 93,00 Kr.

V.h. Håndværkeren
Annonce
Nej nemlig, de har reklamer, og har sku ik noget imod en toilet pause en gang i mellem, bare det ik blir så vildt som TV3.
Hvorfor tror du der er så mange sort seerere, grunden ku måske være at de har de samme synspunkter som mig.

Mvh. Jesper
Citat fra angel-blast

Nej nemlig, de har reklamer, og har sku ik noget imod en toilet pause en gang i mellem, bare det ik blir så vildt som TV3.
Hvorfor tror du der er så mange sort seerere, grunden ku måske være at de har de samme synspunkter som mig.


Stor Dreng ! A-Hoppe A-Hoppe rolleyes
Hvad f..... er det for en kommentar?

Mvh.

Jan R.
Citat fra Jan R.

Hvad f..... er det for en kommentar?


Du kan bare blande dig udenom, så enkelt er det !
Jeg håber der er ironi med i billedet her!?
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis