pudset pejs

Hej,

Vi skal have pudset vores murstenspejs og derefter malet, men hvordan pudser jeg den op og hvad kan jeg male den med?

/Thor
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Med hensyn til at pudse pejsen, så skal du bare pudse den som alt mulig andet man pudser, køb noget mørtel på tømmerhandlen hvor der bare skal blandes vand i ( er godt nok ikke det billigste, men da du ikke skal bruge specielt meget kan det ikke gå at købe en hel palle)
Da jeg ikke ved om det er en udendørs eller indendørs pejs kan jeg ikke svare dig på hvad du skal bruge af maling

Alt kan lade sig gøre
Det umulige tager bare lidt længere tid smile
Hej Pab1,

Tak for dit svar. Jeg går ud fra at jeg skal "vande" pejsen først for at få den bedste hæftning?.
Og det er en indendørs pejs.
Jeg har set at man kan få noget specielt indfarvet puds til udendørs brug kan man evt bruge det til pejsen eller er det bedst og billigst at bruge normal puds og så male det
mvh,
Thor.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej
Der er to muligheder enten skal du pjaske noget vand på den eller også kan du koste den over med en gang billig multiklæb (fliseklæb) og så pudse den.
Jeg ville vælge at pudse og så male bag efter menprøv at spørge på trælasthandlen hvor du kan købe pudsemørtel

Alt kan lade sig gøre
Det umulige tager bare lidt længere tid smile
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også