Tråden er låst

45 kmt. scooter sælges

Yamaha Aerox fra 23-10-2002 sælges for 10.500.- nypris 21.000.-

Den er pæn og velholdt, har aldrig været skadet. har ikke engang været væltet, så alle skjolde er intakte, der er ny udstødning, ny støddæmper, nye stoplyskontakter, nye bremseklodser, nye ruller, den har altid været passet på aut. værksted, da jeg selv arbejder på et sådanne.

Af ekstraudstyr kan nævnes: sidestøtteben, bagagebærer, 32 l. chadboks og omdrejningstæller.

Sælges pga. køb af ny.

Mobil 50 93 27 56 Ørbæk på østfyn

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ny pris nu 9.500.-

Mvh Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
nu kun 8500,-

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Hvor langt har den gået?
Hvad med dækkene er de nye eller blanke?
Billedet viser en relativ rusten udstødnining.... Er den fra før skiftet eller ?
Hvor langt ruller den på literen?
Er den fuldt lovlig, og uden fixfaxerier?

Ting de fleste købere vil have interesse i at vide...

Og måske lige et par billeder mere ;-)

MVH Njord
Hej Njord og Håndværkeren
Tak for jeres interresse, billedet er af ældre dato, så ja der er en helt ny udstødning på, den har kørt 14795 km. og jeg har ikke fået den nye scooter endnu, det venter til jeg har solgt!
Goldek

PS: prisen er nu 7500,- og bliver ikke billigere!

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Glemte lige at skrive at den er kun gearet. men jeg har "ringen" liggende. og monterer den gerne. så at den er fuldt lovlig, dækkene har mange kilometer endnu inden de skal skiftes, og den kører ca 25 km. på en liter benzin.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Lige et nyt billede

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
solgt til prisen

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis