Puck Maxi K hjælp!!!!

Hej alle.

Min maxi kørte rigtig godt. Jeg så at kæden sad meget løst og spændte den, men jeg tror jeg spændte den for meget, for da jeg kørte på den efter jeg havde spændt kæden var den meget sløv både i optrækket og i topfart. Jeg løsnede kæden lidt igen, men den var stadig sløv. Den trækker slet ikk hurtigt op længere og topfarten er nu 35, hvor den før var 45-50 km/t.
Hva kan der være sket?


Jeg har også et andet spørsmål. Jeg er ikke selv den største maxi haj så jeg ville spørge om der er nogen der kender et værksted i københavns området, hvor de har forstand på Puch'er?

Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der kan hjælpesmile
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Spork

Hej alle.

Min maxi kørte rigtig godt. Jeg så at kæden sad meget løst og spændte den, men jeg tror jeg spændte den for meget, for da jeg kørte på den efter jeg havde spændt kæden var den meget sløv både i optrækket og i topfart. Jeg løsnede kæden lidt igen, men den var stadig sløv. Den trækker slet ikk hurtigt op længere og topfarten er nu 35, hvor den før var 45-50 km/t.
Hva kan der være sket?


Jeg har også et andet spørsmål. Jeg er ikke selv den største maxi haj så jeg ville spørge om der er nogen der kender et værksted i københavns området, hvor de har forstand på Puch'er?

Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der kan hjælpesmile

Uden at være Maxi tosse vil jeg tro at din kæde stadig er for stram, nu er jeg ikke klar over om din Maxi er en stivstellet eller med støddæmpere bag på.
Hvis du har støddæmpere bag på skal du tænke på at når du sætter dig op på maskinen vil kæden blive strammet. Når den sådan er belastet skal der værer ca. en cm. du kan trække kæden frit op og ned når den øverste står stramt så vil din kæde stå korrekt.

V.h Håndværkeren smile
undre mig godt nok over alle de maxi spørgsmål der lige pludselig er kommet inden for de sidste måneder..... Virker lidt spøjst at alle maxier i landet går ned i 2006 og at maxifolket så også lige pludselig har fundet frem til denne side ; O)
Men hvad,- det kan jo være at det er et tilfælde
Citat fra jancar

undre mig godt nok over alle de maxi spørgsmål der lige pludselig er kommet inden for de sidste måneder..... Virker lidt spøjst at alle maxier i landet går ned i 2006 og at maxifolket så også lige pludselig har fundet frem til denne side ; O)
Men hvad,- det kan jo være at det er et tilfælde

Hej Jancar.
Det er nok lidt af et tilfælde, vi er da godt nok et par stykker der mener de skulle have deres eget Forum, men det lader ikke til det går ind på Lystavlen hos de unge menesker, så vi hjælper dem så efter evne.

V.h Håndværkeren smile
Jeg har lige købt en Puch Monza. Den har startproblemer. Jeg har renset karburatoren, men det hjalp ikke. Den går død efter få sekunder. Er der nogen, der ved, hvad jeg skal gøre, for at få den til at køre?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis