Tagkrydsfiner

Jeg skal til at lave et paptag og har tænkt at bruge tagkrydsfiner. Kan man også bruge det ud over udhænget?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra A.Petersen

Jeg skal til at lave et paptag og har tænkt at bruge tagkrydsfiner. Kan man også bruge det ud over udhænget?

Ja naturligvis kan du det når blot der er spær til at søtte det med. Tagkrysfiner har en god dimention 22 mm. så vidt jeg husker det er kogefast d.v.s. vandfast der kan holde til rigtigt meget.
En kogefast krysfiner skal kunne ligge ubehandlet i havvand i en uge uden at du derefter kan pille lagene fra hinanden.


V.h. Håndværkeren smile
Hejsa A. Petersen

Tagkrydsfiner er et luksus produkt til dit tag. Der er flere muligheder at lave det paptag på. Du kan vælge en OSB Plade til det også. Den er noget billigere at bruge. Med hensyn til tagpap til dit tag må du ikke bruge det tagpap som
hedder selvbyggerpap. Den selvbyggerpap kan ikke flyde i overlægget og blier derved after en kort åre række utæt. Du er nødtil at bruge en pap som svejses sammen, og langs sternkanter skal der bruges kantstrimler som også skal svejses på.

Citat fra A.Petersen

Jeg skal til at lave et paptag og har tænkt at bruge tagkrydsfiner. Kan man også bruge det ud over udhænget?

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis