Jukebox program, i stil med dem som bruges i bowling centre

Er der nogle her på "kanalen" som er bekendt med, om det er muligt at finde et program i stil med det som mange bowling centere bruger, primært når der er night bowling ?

Et sådan program kunne være kanon til fester osv. Alt på nær den grafiske overflade kan låses, så der ikke kan rodes med PC'en.

Der findes mange jukebox programmer, men alt for mange af dem kan en milliard ting.

Thomas
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne du ikke bare oprette en bruger, som kun har adgang til den folder, hvor du har dine musikfiler liggende, og så logge på med den bruger? Så burde man ikke have så mange chancer for at lave noget galt, hvis det er det, du frygter.
Citat fra hhougaard

Kunne du ikke bare oprette en bruger, som kun har adgang til den folder, hvor du har dine musikfiler liggende, og så logge på med den bruger? Så burde man ikke have så mange chancer for at lave noget galt, hvis det er det, du frygter.

Nahh....det er ikke helt så smart, der mangler den grafiske enkle overflade, men jeg har efter at spørgsmålet blev oprettet, fundet frem til denne side : www.dsd-jukebox.de og umiddelbart ser dette program rimelig/delvist smart ud.

Men er der nogen som kender til lign. program, så "råb højt".

Thomas
Yeps ! The JukeBoxer, og så er det en dansker der sidder bag tasterne på programmet. Har været til flere fester hvor dette program "styrer". Alle kan finde ud af det, og så shuffler det selv når playlisten er løbet ud.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra Sputnik

Er der nogle her på "kanalen" som er bekendt med, om det er muligt at finde et program i stil med det som mange bowling centere bruger, primært når der er night bowling ?

Et sådan program kunne være kanon til fester osv. Alt på nær den grafiske overflade kan låses, så der ikke kan rodes med PC'en.

Der findes mange jukebox programmer, men alt for mange af dem kan en milliard ting.


Prøv hjemmesiden http://www.mmmunk.dk det er et fedt jukebox program han har lavet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis