Hvor stor skunk?

Hej.

Jeg er ved at omdanne min første sal til 1 stue, og i den forbindelse vil jeg gerne udnøtte så meget som muligt.

Men hvad er det "rigtige" højde ved det lige stykke væg inden skrå væg for at jeg kan have sofa.

Og er det rigtig når jeg har hørt at man min. skal have 1 mtr. bred skunk??
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bestemmer du da selv. Men hvis der er installationer i skunken, skal man kunne komme til dem.

Hvis ikke der er bærende stolper i din nuværende skunk til taget så kan du føre skråvæg helt ned til gulvet (hvilket ikke er praktisk).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
tak for det.. er gået i gang og der er installationer samt bærende stolper, så har lavet en skunk på 1.30 meter.


Har samtidig et spørgsmål mere.. Hvordan isolere jeg bedst, er det at isolere det hele i tagkonstruktion eller skal jeg kører ned hvor min lige væg kommer..


Eller skal jeg evt. gører begge dele?
hvis du vil bruge skunken som opbevaring, skal du isolere taget "helt ned". Hvis du ikke vil - og hvis installationerne kan klare frost, kan du isolere skunkvæggen istedet.

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
Rockwool siger nu godt nok at du skal isolerer hele trekantet.

Se på deres hjemmeside.

Med de varmepriser vi har skal man ikke spare.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg vil klart anbefale dig at isolere helt ud til ydervægge (i stuen). Du kan så lave en "varm" skunk indvendigt hvis du syntes. Jeg laver selv samme type projekt pt. og mener at det den rigtige måde at gøre det på. Jeg laver selv kun 1m skunk (til installationer) af 70mm stållægte med 2 lag gips og 70mm isolering (af hensyn til lyd).
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis