marstalmotor

Hej. Jeg har fået en 6hk Marstal. Jeg kan se der står E 3463 på den. Er der nogen der kan sige mig om den køre på ren benzin eller om der skal olie i. På forhånd tak.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra gebhardus

Hej. Jeg har fået en 6hk Marstal. Jeg kan se der står E 3463 på den. Er der nogen der kan sige mig om den køre på ren benzin eller om der skal olie i. På forhånd tak.
Hej med dig.
Det er en firetakter, som IKKE skal ha' olie i benzinen.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra gebhardus

Hej. Jeg har fået en 6hk Marstal. Jeg kan se der står E 3463 på den. Er der nogen der kan sige mig om den køre på ren benzin eller om der skal olie i. På forhånd tak.


Du skal ihvertfald huske at den skal værer græs grøn, for i Marstal siger de at det giver en HK mere rolleyes

V.h Håndværkeren smile
Tak. Det var sgu hurtig svar.

Mvh gebhardus.
Og til håndværkeren. Den er blå, så har den måske kun 5 HK.
rolleyes
Citat fra gebhardus

Og til håndværkeren. Den er blå, så har den måske kun 5 HK.
Så mal den grøn, og du har 6HKrolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Citat fra lynæs

rolleyes Så mal den grøn, og du har 6HKrolleyes

Den fangede du hurtigt Lynæs wink

V.h Håndværkeren smile
Hej
Er der nogen som kan fortælle mig hvilket tændrør der bruges til en 6 HK Marstal motor, samt hvilken tændrørs hætte der høre til
Kurt Hougaard

Ja da slet ikke noget problem

Du fatter blot med højre hånds tommel og pege omkring din hjemme knogle og kalder Finn Ligaard op ovre i Marstal på Tlf. 62531219     Mellem kl. 8.00 og 16.00 alle hverdage

hvordan laver jeg bly holdig benzin til min bådmotor

Det hverken kan eller må du ! Du kan få et tilsætnings middel der har samme egenskaber som blyet, men jeg tvivler på at det kan betale sig. Der er stadig mange der har en velfungerende Marstal motor der køre på blyfri benzin.

 

Fik du ringet til Finn ?

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis