Snydt??????

Hej

Jeg søger kontakt til personer som har haft skuffelser/føler sig snydt i forbindelse med ejerskifteforsikringsskader, tilstandsrapporter, sundhedsattester m.m.

Send mig en mail med beskrivelse af situationen, og jeg vil videregive de mest relevante mails til et landsdækkende medie, som så kan udvælge sig de emner som de ønsker at tale nærmere med.

Email: [email protected]


Mvh
Orla Nautrup
Dansk Bygningsundersøgelse
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan ikke være svært. Ejerskifteforsikringer er næsten umuligt at få noget ud af, der er en grund til at de er så billige.
Forsikringsselskabet er i seng med ejendomsmæglerene, og kun ude på at score nogle pengefra usikre huskøbere.

Green

Hvis man har lidt snilde så kan man sagtens få noget ud af dem.

tommelfingerregel:
Vælg altid samme forsikringsselskab som din villaforsikring. Så kan de ikke slås om hvem der skal betale.

Min søster har virkelig haft brug for sin forsikring.
1. Der var en skjult fugtskade (den var bare malet over) som de fandt ud stammede fra taget. 10.000 kr i selvrisiko, men taget blevet repareret for en del mere. Desuden konstaterede de at taget ikke var udført efter håndværksmæssige standarder, så hvis der opstår problemer så dækker de og selvrisikoen er betalt. (Sidebemærkning: der bor 2 familier i ejendommen, så den anden familie skal desværre betale 50% og de har ikke forsikring, så hun skal tage det lidt ad gangen).
2. Skjult fugtskade på badeværelse. Hun har herefter betalt selvrisikoen og fået et sprit nyt badeværelse......

Så hendes penge er godt givet ud. Det er altså ikke kun negativt når man taler om ejerskifteforsikring.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også