Outline vinduer?

Er der noget at sige om Outline vinduer? www.outline.dk

Når jeg søger her på siden, er der en enkelt, der nævner dårlige erfaringer - dog ikke nærmere begrundet.

Når jeg kigger på produktet, ser det fint ud. Pænt og solidt med rimelige profiler, beslag og udførelse. Minder meget om Rationel.

Så hvorfor mon der er én, der har haft dårlige erfaringer?

Mvh
Lars

Lars K
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
.....er da ret ofte stødt på disse vinduer i nybyggeri ...........
.uden at kende noget til vedkommende med de dårlige erfaringer , vil jeg sige at der er visse personer der aldrig bliver tilfreds , end ikke hvid de fik en Bentley at køre rundt i ..........
så det synes jeg du skal tage med et gran salt og så bruge din egen sunde dømmekraft ..........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Tak for det, Lykke

Jeg fandt det indlæg, jeg henviser til - se nedenfor. "Meget dårlige erfaringer" lyder dramatisk.

Jo, min sunde dømmekraft siger, at vinduet er i orden som sådan. De dårlige erfaringer kunne så bestå i forsinkelser eller fejlmål eller ???

Den bemærkning om de dårlige...det er lidt irriterende at den bare står dér og flagrer.

Mvh
Lars



Indmeldt: 29 Jan 2004
Indlæg: 17
Geografisk sted: københavn
Skrevet: Ons 03. Mar, 2004 20:04 Emne:: Vinduer

--------------------------------------------------------------------------------

Hej Kuld.

De vel dvc godkendt jeg har hørt godt om dem.

Du må endelig ikke tage Outline Vinduer,

da jeg har meget dårlig erfaring med dem.

Mvh. Jris

Lars K
smile hej
Outline vinduerne er i den bedre klasse, har lige fået monteret et par vinduer og en dør fra Outline, de SER ud til at være mindst en klasse bedre end de andre jeg har siddende i fra et andet velrennimeret vinduesfirma.smile

Tror at de bruger megen kerneved og er mere seriøse end de billige producenter, tømreren siger ihvertfald at de er meget professionelle og reelle.

mvh jay

De lærde narre er de største
Når du køber dyrt, græder du kun en gang. Når du køber billigt, kommer du til at græde mange gange
Hej Jay

Tak for det. Det er også min vurdering, at det er nogle udmærkede produkter, og så studsede jeg jo lige lidt over den der bemærkning, jeg fandt ved at søge her på forum.

Det er måske ikke helt Velfac - men det ser ud til at være tæt på.

Mvh
Lars

Lars K
Outline er i bedre kvalitet ja, kan være vedkommende har været uheldig, jeg har ikke haft problemer med Outline partier, derimod kan jeg IKKE anbefale Rationel.
Annonce
Hvis valget stod mellem idealcombi eller outline vinduer hvad vil I så vælge?

Hvis jeg stiller samme spørgsmål igen, og fortæller at jeg kan sparer ca. 15.000 ved outline vinduer, hvad vil I så vælge ud fra den pris?

Der er her snak om træ/alu vinduer...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis