Dimsen

Hej med jer

Dette er nok ikke det rette forum, men er der nogen af jer der ved hvor man kan købe den plast dims der sidder inden i et teleskopskaft, som eks. bruges ved malerruller. Altså selve plast konusen ?
Jeg har søgt alle steder med uden held. er der én der kender en leverandør eller grossist der ligger inde med den slags ???


Mvh

Peter

<p>Peter Madsen</p>
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Med mindre du er ved at opfinde et nyt apparat, er det så ikke at skyde gråspurve med kanoner? Hvorfor ikke bare købe et nyt teleskopskaft. Omkostningerne ved at finde reservedelen er vist højere end prisen på et nyt skaft

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
Hej Henrik

Jeg skal bruge den til en prototype på noget nyt jeg er ved at lave, og derfor er det ikke særlig økonomisk forsvarligt at købe x antal malerskaft når det skal sættes i produktion. Derfor mit spørgsmål.

Men ellers tak for ideen.

Mvh

Peter

<p>Peter Madsen</p>
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
ahhh.....klart.

Men er den nemme (og gammeldags løsning fra før internettet og google opstod), så ikke at ringe til en fabrikant af de hersens teleskopstænger og spørge dem?

Risikoen er selvfølgelig, at de ikke vil svare (bange for konkurrence), men det er vel forsøget værd.

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også