Erfaringer med "Danske Vinduer & Døre" søges!

Hej alle LDSere

Er der nogen det har handlet med ovennævnte firmaet ved Sunds i nærheden af Herning? Grunden til at jeg spørger er at vi overvejer at købe mahognivinduer hos dem - og de tilbyder at give 10% rabat hvis vi indbetaler det fulde beløb inden de sætter produktionen i gang.

Det lyder jo fristende, sådan at spare penge, men det er jo lidt en spøjs måde at føre forretning på, ikke?

Link: www.danske-vinduer.dk
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige fået et vindue fra danske vinduer som jeg bestilte med 2 alu-lister, men da jeg fik det var der kun 1 liste på. Jeg ringede til dem og sagde at der manglede 1 liste, jeg fik at vide at de ville sende 1 liste og at det ville koste mig 200 kr. i porto. Det syntes jeg var helt urimeligt da det var dem der havde lavet en fejl, og 200 kr. var meget i porto for en liste på 43,5cm. hvorefter sælgeren bare knallede røret på.
Så mit råd er hold jer langt væk fra DANSKE VINDUER, når de først har fårt deres penge er de ligeglade med klager.

Tilbage til toppen
Prøv "bedst og billigst"

Fine vinduer og god service til fornuftige priser
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Og hvordan er kvaliteten?
Her tænker jeg på mahogni.
Hej alle LDS'ere

Jeg har nu fået mine tre mahognivinduer og en facadedør fra Danske Vinduer (en uge før lovet!) og jeg har gennemgået dem grundigt. Konklusionen er at der er fundet et par enkelte løbere i grundingsolien, lidt spartel som ikke var slebet ordentligt og lidt lim som havde presset sig ud under en gummiliste. Alt i alt ting som kunne rettes med et stykke sandpapir og en kniv på 5 minutter.

Jeg er meget tilfreds med mine nye flotte mahogni elementer og glæder mig til at få dem sat i. Også prisen er helt fin, og jeg har fået 10% rabat og gratis smudsafvisende glas overalt.
Krimi: Handlede du med Bedst og Billigst??
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Nej... hele pointen med denne tråd er at jeg handlede med Danske Vinduer!
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er andre der som jeg har oplevet at "Danske Vinduer & Døre ApS" afviser at gøre noget ved klager over deres produkt, hvis fejlen først bliver konstateret efter at produktet er monteret.

Jeg har selv ved to køb med flere års mellemrum (samme sælger:
Thomas S. Nielsen) blevet afvist at få en klage igennem. Begge gange har jeg medsendt foto og efterfølgende udveksling (telefonisk/skriftligt) er endt med at "Danske Vinduer & Døre ApS" ikke vil gøre noget ved sagen.

Er der nogen der er kommet igennem med en klage?

Er der nogen der ved hvor man kan klage (...du må gerne selv have prøvet det over bygningsdele man selv monterer) hvor de også behandler sagen?

Den nyeste skriftlige klage kan læses her: http://www.wilsonweb.dk/index.php?id=562

jeg undre mig kun over en ting..... mahogni vinduer hvor der er rester af spartel????? men spartler ikke mahogni
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også