Gipsskruemaskine

Som I sikkert alle sammen har set. Så har em og ix tilbud på en skrue maskine til Gips plader. I ved godt. Den hvor skruerne sidder på bånd. Nu skal jeg til at lave kælderen. Og gider ikke bruge 2K på en ordentlig skruemaskine. Samtidig har jeg læse at den er udemærket til mindre opgaver. Så det er lige mig. Men er der nogen der ved om de skruer der følger med er til træ skelet eller til skelet i stål. For der er jo væsentligt forskel på disse.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er vel kun nogle få skruer med, så du skal vel alligevel købe ekstra, så det er vel mere væsentlig at de fåes i den udgave du skal bruge?
Hej JDK
Jeg har selv købt den maskine i samme bix, og nu har vi vælret hele huset igennem dvs. ca 150 kvm lofter, og det har den klaret som emn mis, ikke et host er der kommet fra den, og med hensyn til skruer, så bruger den de samme som de dyre maskiner, i jem og fix mener jeg at du skal give 149 kr pr 1000 skruer i bånd

Så det er en maskine der kan få min anbefaling.

Michael

Hej...

Vi har sat gips op på 70 m2 lofter og ca. 120 m2 vægge og har brugt omtalte maskine og den har virket upåklageligt.

Vi har brugt de skruer som man kan købe til maskinen i jem og fix...

Også varme anbefalinger herfra - da især når man tænker på prisen...

Hejho
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis