Orla Nautrup

Hej alle...

Jeg er inde for anden gang i mit liv, på denne side.

Det var ved et tilfælde at jeg støtte på dette debat forrum, og ærligt, det virker sku' som et godt sted at finde svar og løsninger på de små dagligdagsproblemer eller de mindre ombygninger

Jeg vil i sær fremhæve Orla Nautrup's ærlige og konstruktive måde at svare på, han virker sku' som en ærlig og god håndværker, der heldigvis holder en sund potion ærlighed, etik og ære i sit håndværk.... Lad os få nogle flere af hans type

Hilsen freelance tegner/Designer

Per Illum
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej skylover.
Når du nu har prøvet siden nogle gange finder du ud af, at der er ret mange der ved en masse om det du søger. Orla er et skattet medlem af siden, men det ville være forkert at fremhæve en fremfor andre - der er masser af vitalitet på siden, og det tilskriver jeg lidt, at det ikke er en profit-side med en masse pop-ups osv.

Så brug siden og sig det videre, hvis du synes om den, men gør det kun hvis det er af lyst, og du også bidrager, når der er noget du ved noget om! Det er jo hele konceptet på siden - ´Nyd og yd.

- Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
Kære Mufi.

Ja så sandelig er du også god, men hvordan skal man kunne stole på en der skriver indlæg kl. 04.33 om morgenen?

Enten er det en håndværker der må arbejde som bare fanden for at overleve, eller en der går sent i seng, fordi han har svært ved at få arbejde biggrin

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Godt gået MUFI!

Hvis der er andre der ikke helt er klar over dine sande kvaliteter - kan de skamrose din selvtillid.

biggrin biggrin biggrin

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Dav i hyten.......

Det indlæg om Orla STINKER langt væk af, at det er Orla selv eller en ven der har skrevet det!!!!!!!!!!!

Jeg har siddet og kigget mange af hans indlæg igennem, og jeg syntes altså er han er en tand for selglad; "Min force er bla bla bla", "jeg er ansat af alle mulige", "stoooort forsikringsselvskab arbejder jeg for", "Erka har spurt mig om jeg vil lave en undersøgelse" og rend mig et hvis sted.

Man kan godt skrive gode råd til andre, uden at hævde sig selv så ufatligt grimt.
Om det er manglende selvværd skal jeg ikke kune sige.

Hvis man er så pissehamrede dygtig, så er det IKKE NOGET MAN PRALER SÅ plat med..

En anden ting er hans kommentarer til andre, der bare taler ham lidt imod... BVAD...
Kald det bare jantelov........

Fortsæt med det gode arbejde herinde Orla men hold dog for pokker op med at hævde dig selv.

kærlig hilsen
kejser
p.s. undskyld, men jeg erlit ordblind.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der da ingen grund til at hænge Orla ud, tvært imod, en fagmand der gidder dele ud af sin viden - helt uden penge.. Det er da flot, At der også er mange andre proffer, der svarer ofte gør da bare siden bedre. Men det er da lige så fedt at en masse glade amatører også gidder svare, for ofte har man som amatør måske ikke helt de samme "grænser" for hvornår noget er indlysende og derfor måske ikke lige kommer med i en beskrivelse.

LAV-DET-SELV er en fed side specielt fordi at man ikke får alle disse popups.. Og ikke mindst fordi der er så mange brugere der svarer ærligt og efter bedste evne.

Kritik fra en der ikke vil lade sig registrere og dermed være 200% anonyn kan jeg ikke tage helt alvorligt.

Venligst Njord smile en glad amatør smile

MVH Njord
Jeg finder det ikke på sin plads at bringe Orla i miskredit, når en anden bruger uopfordret roser ham. At der skulle være en skjult dagsorden eller lignende inde i spillet er ikke rimeligt at fremføre - medmindre man har noget konkret at have det i.

Her i gruppen er der mange måder at udtrykke sig på. Af og til kommer det skænderier og nogen får lært at moderere sig lidt.

Jeg har rigtigt mange gange haft nytte af indlæg fra gruppen. Nogen af dem har Orla også bidraget til. Om man kan lide Orla's måde at udtrykke sig på, er for mig ikke det væsentlige. Det faglige indhold betyder alt.
Ellers var der jo slet ikke behov for dette forum.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Hej.

Jeg kan kun give Per M. ret.

Jeg kender godt fra mig selv, når man bliver ivrig og gerne vil have andre til at forstå at det man siger er det korrekte. Så kommer man af og til, til at fremhæve sig selv - jeg gør det selv.

Mvh
ThomasB
Det kalder jeg sgu´ for jantelov
~~ mad * mad ~~

SKID PÅ JANTELOVEN, den er kun udtryk for at man lider af mindreværd og ikke tåler at andre er bedre.

Janteloven dyrkes kun af tabere !!!!!
*'^ mad ^'*

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis