Fin mad

Jeg har inviteret noget af familien til lidt god mad og et par flasker rigtig god vin.

Men hvad skal jeg servere? Det må gerne være meget fint, men jeg skal selv lave det.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er "fin" mad???

Sniffer  
Jeg tror der er tale om en slå fejl og at der skulle stå finsk mad.

Det er vel noget med rødthår, der udelukkende er opfodret med birkeris og vodka. biggrin
Tilberedningen forgår ved at man finder den kniv dyret helt sikkert har skjult et eller andet sted. Men jeg må advare om at slagte selv, da de har ry for at være en anelse hidsige anlagt. :twisted:

MikkelV

Lim og dykker - så går det aldrig i stykker.

Citat fra MIkkelV

Jeg tror der er tale om en slå fejl og at der skulle stå finsk mad.

Det er vel noget med rødthår, der udelukkende er opfodret med birkeris og vodka. biggrin
Tilberedningen forgår ved at man finder den kniv dyret helt sikkert har skjult et eller andet sted. Men jeg må advare om at slagte selv, da de har ry for at være en anelse hidsige anlagt. :twisted:

MikkelV


Øhhh - nå - troede bare at alt veltilberedt mad var fin mad :?

Sniffer  
Ja Sniffer, fin ( god ) mad er 2 ristede med det hele kl. 4 om morgenen efter en god poker nat ( gevinsten kan måske betale de 2 pølser ) hjemmelavet pizza som børnebørnene har lavet, føj, grillpølser en varm dag i haven med de samme børnebørn, en rund familiefødselsdag på en gammel danksk kro med dansk mad, mere føj :-) :-) eller en græsk salat og en kølig hvidvin på Kreta, eller noget af det bedste,nye kartofler, 2 helstegte spætter,en god hvidvin, nye jordbær med masser af økopiskefløde til + udsigt over a vesterhav mvh Benny.

Benny N.
Du - Benny - skal du selv drikke hele den karton???
Er det fruen du har kastet ud til offentligheden??
Og ja, udsigten og menuen er FIN der. :lol: :lol:

Sniffer  
Helt enig mht. dyreryg, men 1 vildand pr gæst er også perfekt. Husk waldorfsalat og brúne kartofter og vildtsauce.

Mvh. JørgenE
Jørgen: Det er sgu meget godt, indmeldt 2001, indlæg ialt 2002, fyldt 50 2003, flest indlæg i 2004, seneste indlæg i 2005 + flest indlæg i 2006 :-) :-) mvh Benny.

Benny N.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis