Syn

Min maskine er fra 77, er det rigtigt at den kun skal synes ved ejerskife næste gang ?. For så gider jeg nu ikke finde mig en forlygte med E mærke i.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej PeterR.
Ja hvis det er en MC du snakker om, så skal den kun til syn ved ejerskifte.
Og jeg har endnu ikke hørt at der skal værer E mærke i lygterne, selvom det faktisk står i samtlige lygter på min MZ, men jeg gik ud fra at det var en form for kvalitets mærke.

V.h Hånværkeren smile
Hej PeterR.

Nå ! men kan det da værer så vanskeligt at finde en forlygte med et E mærke, skal det være den originale eller kan du klare dig med en hvilken somhelst forlygte ?

Har du prøvet at kigge i Max MC import´Katalog der er et godt udvalg, kataloget får du gratis ved enhver Mc forhandler.
Og så er der lige sikkerheden du skal tænke på, det er måske derfor at de " bananer " :wink: på syns hallen kommer med anmærkninger.

V.h Håndværkeren smile
Nej den er ikke svær at finde, mc nøglen og Highway hawk har dem, det er bare en H4 parabol med halogen indsats, men det var nu mere det at den skal skiftes ud bare fordi den er født på en amerikaner.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra PeterR

Nej den er ikke svær at finde, mc nøglen og Highway hawk har dem, det er bare en H4 parabol med halogen indsats, men det var nu mere det at den skal skiftes ud bare fordi den er født på en amerikaner.

Jamen kæreste ven :!: du ved da godt at i Danmark har komunale amtslige og statlige instanser kun et valgsprog:
HVORFOR VÆRER VANSKELIG, NÅR DET FALDER SÅ LET AT VÆRER HELT UMULIG.

V.h Håndværkeren smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis