køkkenbord til studerende

Hej alle

Er der nogle af jer der har et køkken med en "bar-afdeling" eller en bar eller kender til mål på sådan noget...?

Jeg har ikke noget stort køkken og ikke særligt mange penge, så vil derfor selv bygge et bord jeg kan sidde ved. For at gøre detlidt sjovere, og billigere, skal det være så højt at man skal sidde på barstole ved bordet. (Har tre barstole i kælderrummet)

Problemet er så at jeg ikke har nogen anelse om hvor højt et sådan bord skal være, for at man sidder ordentligt ved det på en barstol.

Siddehøjden på stolene er mellem 70 og 80 cm.


MVH
Frederiksberg - der håber på lidt hjælp
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ikke andet at gøre end at prøve sig frem. Få en kammerat til af holde bordet, mens du sidder ved dine barstole. Hvis der er 10 cm. forskel på højden af dine stole, kommer du nok ikke til at side lige godt ved alle stolene. Mål evt. afstanden fra sædet af en normal stol, til toppen af et normalt bord, og læg så højden af dine barstole til. Det må være ca. den højde du er efter.

Green

Jeg har selv haft sådan et bord som du efterlyser. De har det i Ikea, og det koster ikke ret meget over en tusse. Det hedder vist et anretterbord, men fungerer fint som bord til et par barstole.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis