Bio klipper

Hej alle her i forumet
Jeg er helt ny her på siden har først fundet dette sted nu, godt nok for dårligt.....nå lad os komme til sagen.

Er ude efter en bioklipper hvad kan i anbefalde ? eneste rigtige krav jeg har til den er at den ikke skal veje ret meget.

Kender I nogle gode nogle eller henvise mig til noget link

På forhånd tak

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen kommer jo an på, hvor stort areal du har - og om du er til skubbemodeller eller selvkørende - og hvad prisen må være.
Jeg ville til hver en tid vælge en Klippo skubbemodel - og skal det være være optimalt bioklip investere i Klippo's bioklinge. Den findeler græsset "helt vildt", men kræver hyppigere klipning (uvist hvorfor egentligt).

Stiga laver tilsvarende modeller - og prisen er ca. den samme.

Mvh.

Jan R.
Må gerne være selvkørende altså man kan tage fat i et håndtag og så kører den på de bagerste hjul.
Prisen er lidt lige meget, har ikke er specielt stort areal.

Nogle billeder afklipperen ville ikke gøre noget, og priser

Takker

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!
Hej Alle LDS'ere

Jeg er ved at skulle investere i en ny plæneklipper da min gamle Klippo er stået af med 30 år (!) på bagen. Jeg overvejer at købe en bioklipper, men min plæne er meget skyggefuld og med en del mos, så jeg er lidt forbeholden over at skulle efterlade alt det klippeaffald i plænen.

Men er mine overvejelser helt ude i skoven eller hvad ??

Mvh.
Mugge
Fortsæt med at investere i Klippo.... Den gamle holdt jo i 30 år. Har selv Klippo både med bio og en alm med opsamler. Men jeg tror jeg har det samme problem med hensyn til plæne.... Masser af mos!!!! Så jeg tyr til den med opsamler, da jeg også har et par børn der kan forvandle et lækkert nyt planke gulv til en græsmark på nul komma dut, hvis jeg ikke har fjernet det fra plænen. smile

Har du problemer...... ?
Så har du selv skabt dem.rolleyes

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis