LED indbygningsspot - kendskab til

Er der blandt jer LDS'ere kendskab til LED indbygningsspot, og hvordan er de i brug kontra alm. indbygningsspot ?

Jeg så et tilbud fra Silvan, og det så intressant ud. Især det minimale strømforbrug på 3 X 0.4watt, men også at der må være minimal varmeudvikling.

Thomas
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lysudbyttet er næsten tilsvarende lavt, enten svagt spredt lys eller kraftigere spot.

Jeg har ikke set lysdiodespots der kan bruges som andet end orienteringslys, farven er ofte meget blå.

Hilsen Aksel
Hej.
Har selv købt nogle diode-spots, det skulle jo prøves, men jeg vil sige at lyset svarer til en gang fuldmåne skær, ikke at det er at foragte, men jeg havde forventet noget mere, håber at 5w pærerne fungerer bedre
De burde jo afgive 12,5 gange så meget lys, hvis ikke varmen er større en 0,4 W pærene. Men ideen er god, og de vil vel næsten leve evigt.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
det hele kommer an på hvad du skal bruge dem til, lige dem der vises på din reklame er jeg ret sikker på giver et koldt blåhvidt lys, og er gangske uanvendelige som andet end baggrundsbelysning bag potteplanter.

jeg har selv 2 sæt mget lign dem du viser, det ene er desvære monteret over mit spisebord, hvor jeg ikke kan have alm. halogen spot pga afstand bag loftbrædder.
og jeg er skam noget ked af lyset men har lært at leve med det ind til videre.

det andet sæt sidder på gangen på 1 salen og er ganske god da man bare skal kunne se hvor man går på den lille gang.

ud over det har jeg i alle vinduer led lamper (halogen), et lækkert varmt lys, men ikke kraftigt nok til andet end hyggebelysning, hvilket også er formålet med dem.
jeg husker ikke hvad de kostede men mener de var i omegnen af 70 kr pr stk.

hvis du skal have noget der kan bruges til andet en hygge eller lede lys, skal man op og bløde 200 -400 kr pr spot. og så vil der gå en pænt stykke tid før de er tjent ind igen.

hvis du stadig er hooked på sættet fra Silvan, så gør dig selv den tjeneste og bed dem om lige at sætte det til så du kan se lyset fra dem

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Første indlæg er 3½ år gammelt - tror måske han har fundet en løsning

Den eneste grund til at tråden er hentet frem igen, skyldes at der er nogle brugere på sitet her som bruger en hver anledning til gratis reklame for deres virksomheder...

Med al den gratis reklame skulle man tror at de i ny og næ havde råd til at lave et knald tilbud til brugerne her på LDS, så vi kan få deres produkter at se...

Med venlig hilsen

Anders

du har ret, det havde jeg ikke lige bemærket ;)


ja det sku man da mene :P

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

God idé. Det vil jeg da overveje

Nicolaj

<p>Mvh<br /> Nicolaj<br /> <a target="_blank" href="http://www.aaplus.dk">www.aaplus.dk</a></p>
Hej Sputnik

Som de andre proffesionelle lampe og belysnings udbydere her inde vil jeg da også gerne være med i at give et knald tilbud.
Du kan skrive til mig lige så vel som jeg vil mene at du kan kontakte både www.lentek.dk og www.aaplus.dk
Sådan nogle som os lever vi jo af rigtig god service og vejledning og der vil ikke være noget der varmer vore LED blå hjerter mere end at få lidt omtale fra en GDS på LDS.

Lad dig inspirere her, og tryk gerne på syntes godt om på min side.
Facebook.com søg efter: Salgskonsulent Reene A Nielsen

Du kan også læse mere om hvem jeg er via min LinkedIn profil.
https://www.linkedin.com/in/reene-a-nielsen
Søg Reene A Nielsen på LinkedIn
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis