IHC programmering?

Hej !
Er der nogen, der har fod på programmering af IHC? Jeg har lavet noget; men det vil sgu ikke rigtigt!

Er der nogen der kan hjælpe?

Anders !

Hils!
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ihc-visual(windows) eller ihc-therm(dos)
du programmere i.
Du kan også prøve på LK´s hjemmeside.
Jeg har også lavet noget, men det vil godt.... :lol:

Sig hvad du skal ha' lavet, så er der sikkert nogen der kan hjælpe dig på vej.
Hej derude

Hvis dit brugernavn hentyder til hvor du befinder dig i landet er der stor sandsynlighed for at vi sidder ganske tæt på hinanden.
Jeg har lavet IHC i vores hus og udbygninger. Alt er integreret, lys, varme, ventilation, og forskellige andre komfort funktioner. Alt er funktions programeret, altså uden brug af LK forudprogramerede funktionsblokke.
Efter som det er første gang jeg har lavet et sådan system er der gået em uhyggelig tid med det, men når det er hobby gør det ikke så meget.
Hvad mangler du hjælp til??? For så kan det da godt være at jeg kan hjælpe med det.
Annonce
hej derude.

Er der en der kan forklare mig hvordan man laver en 1-tast dæmpning op/ned, tænd/sluk. og hvordan den skal monteres, det er en uni dæmper.


Mvh. monark

Det er i visual.
Som produkt vælger du 'Dimmer touch' under IHC Wireless produkter. under funktionsblokke findes en standard blok der hedder '1.2.03.a. Trådløs dimmer 1 tast med indikering af status for lys'. Det virker lige ud af kassen. Jeg har IHC Visual 2.01. Trykket du skal bruge linkes til touch på funktionsblokken og udgang for touch fra funktionsblokken linkes til touch på dimmer produktet. Hvis du har dioder i dit tryk kan du også linke status tilbage til trykket.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis