Hvilken mc passer mon til mig, har I en ide????

Hej Jeg er lidt i tvivl om hvilken mc jeg skal købe.
Jeg er en lille tyksak på 1,67 Vægten havde passet hvis jeg havde målt 2,20 så har jeg ikke skrevet for meget.
Nu er mit problem at jeg i skrivende stund sidder med en totalt øm arm (lægen siger der er en kæmpe blodansamling i min arm) efter at have forhindret min mc i at vælte.
Jeg har kørt en Virago 535 som jeg også syntes var alletiders , hvis altså bare ikke den havde været så lille, så derfor har jeg nu en Honda vf 750 som egentlig også er god nok hvis det ikke lige havde været for det åndsvage støtteben.
Mc ligger meget ned før den hviler og jeg skal holde på den samtidig med at jeg skal stå af for støttebenet smuttet jo op, og det er et stort problem når jeg har lidt besvær med at få de gamle skanker hen over tasker m.m. og måske kan finde på at støtte mig til den.
Jeg har også en Intruder stående men den er ikke meget større end 535 så kunne jeg ligeså godt have beholdt den.
Men nu er det jeg vil høre jer om I har en god ide hvilken vil værre god til mig.
Måske er der en kvinde der har erfaring inden for området.
Hej

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Hej Jeg er lidt i tvivl om hvilken mc jeg skal... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@MUFI, er der noget du ved noget om. Jeg mener at have læst om en dansker fra xtreme bikes har vundet over dem alle.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra PeterR

@MUFI, er der noget du ved noget om.

MVH


HERTIL KAN JEG KUN SVARE BEKRÆFTENDE. jEG SKAL DOG IKKE AFVISE AT DER KAN VÆRE NOGLE FÅ TING JEG ENDNU IKKE VED NOGET OM MEN I SÅ FALD MÅ JEG JO SØGE VIDEN.

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM OG DET ER JO SVÆRT AT VÆRE YDMYG NÅR MAN ER BEDST. :lol:

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Din shift sidder vist fast. 3 lette bank med tastaturet ned i gulvet plejer at hjælpe.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

en VN 800 Classic er også lav som en ide

JA, efter 12 år er trådstarters maskine nok slidt op, og så kan nye forslag da være på sin plads.

Chr


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis