Visninger fupper....

Tallet visninger fupper... Lige så snart jeg har trykket send, står der 3 visninger på mit nye indlæg. Hvordan kan det nu være... :roll:

Det er IKKE kritik af min yndlings side.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder mystisk! Måske du selv kommer til at kigge på det et par gange?

Edit: Næ, den stod på 5, da jeg svarede, og 8, da jeg sendte, så det ser ud til, at et nyt indlæg tæller som 3 visninger!!
test 1

Mvh. JørgenE
Den viser 1960 indlæg.

Test 2

Mvh. JørgenE
Kære PeterR

Anklag aldrig andre for svindel, uden at være helt sikker!! Helt sikker!

Gå ind i din profil - se tidligere indlæg fra dig og gang antal sider med 25 så får du ca. 600 indlæg. Hvis du mener den tredobler, så fortæl mig hvilke indlæg du mener der er tredoblet. :evil:

Mvh. JørgenE
@JørgenE, jeg kan ikke se på din "tone" om du gasser mig (det håber jeg), jeg kan heller ikke se logikken i dine tests.
Jeg skriver et HELT nyt indlæg, og så snart jeg har trykket på send hopper den til oversigten og siger 3 visninger, jeg tror ikke på at der er 3 der har været inde på under 1 sekund, prøv selv....., ikke noget med nogen anklager her, jeg undrede mig bare, måske det skulle have været i over hækken.

Men det kunne jo være at der er en fejl i forumet (jeg laver selv programmer til dagligt).

Jeg kan kun bevise det ved at lave et helt nyt indlæg kl. 03.46 i nat hvor de fleste brugere sover.

Men det er da tænkeligt at der er 3 der kikker lige med med det samme..... Jeg syntes bare det ser underligt ud.

Håber jeg stadig er inde i varmen... Ellers kan jeg vel pudse din bil, slå din græsplæne eller rense dine tagrender, klippe din hæk......

Skrives...

Jeg prøver lige at lege lidt ovre i Over hækken...

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Nu har jeg prøvet igen ovre i over hækken, med 3 tests.

Indsat et helt nyt emne, den vender så selv tilbage til oversigten efter et par sekunder og siger 3 eller en enkelt gang 2 visninger.

Jeg forstå det ikke, her er 3 reg. brugere og 3 gæster, hvis vi var 2000 samtidige brugere så var det noget andet, men lad det nu ligge.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Aha jørgen, du skriver indlæg, jeg kikker på tallet visninger, søjlen ude i højre side af indlægsoversigten, det sladrer om hvor mange der har set indlægget.
Faktisk = Faktisk - 3, nogen gange 2. biggrin

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra JørgenE

Den viser 1961 og kigger I lige nu skal det så være 1962 incl. denne


Ja, men det er jo ikke det samlede antal indlæg, der er galt - det er antallet af visninger for det enkelte indlæg, der tilsyneladende "tæller forkert". Hvis man klikker på et indlæg i oversigten tæller den én op. Hvis man skriver et indlæg eller svarer på et indlæg tæller den tre op...
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis