Klaserne er forsvundet...

Jeg har en vin, en grøn Himrod i drivhuset. Den er frodig og livskraftig - ser i det hele taget ud til at trives ganske glimrende med fine blade uden skyggen af gnav eller skadedyr!

Den satte ihvertfald en snes klaser, som jeg idag ville tage i nærmere øjensyn, da jeg alligevel skulle tøjle frodigheden lidt. Jeg kiggede og så og ledte... De er væk :shock: Der er ikke så meget som skyggen af en eneste klase noget som helst sted - de er væk cry

Kan nogen mon give mig en naturlig forklaring på, hvorfor klaserne er forsvundet?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fugle - solsort? kig efter lettere berusede fugle der ikke flyver lige (hvilket iøvrigt er forbudt jvf. luftfartsreglerne). Dyr kan godt lide alkohol, selvom vi tror vi mennesker er de enste der nyder det.

Elefanter, aber osv. spiser gerne overmoden frugt for at få en lille eller stor kæp i øret. Har en hel video i dårlig kvalitet om det, men morsomt er det, at se en elefant liggende på 3 ben, uden at kunne rejse sig, og spise overmodne æbler og aber der vælter rund i fuldskab.

Mvh. JørgenE
En elefant, der spiser overmodne æbler og aber :shock: :lol:

Spøg til side - solsorten havde taget jordbærrene, for de er modne i modsætning til druerne, som endnu var bittesmå og langt, langt fra modne. Men i år er kun vinduerne åbne - sidste år fløj han nemlig nydeligt indendøre og nappede lidt i alle de røde jordbær. Det har han ikke gjort i år.

Men det giver mig dog alligevel en ide... Hvis jeg idag finder stilkene nede på jorden, så falder mistanken på de forb......
Hej Zephirine. Nej jeg ved heller ikke hvad det er, jeg ved at solsorten tager de modne + dem jeg glemmer at plukke, som der sidder og bliver til rosiner iløbet af efteråret, den spiser både de modne jordbær og de halvmodne her hos os, mine kiwi frugter forsvinder når de er på størrelse med en grønært, jeg har aldrig set nogen spise af dem, brumbasseungerne er lige begyndt at forlade mejsekassen, :lol: :lol: mvh Benny.

Benny N.
Ja solsortens smag fejler ikke noget :wink:

Brumbasserne er nogle hyggelige fætre. Sidste år residerede de hos hønsene, så jeg nærmest dansede, når jeg skulle fodre :lol: Man skulle jo nødig skade dem.

Synderen i min vin må en vis herre med horn gerne få :twisted: Blandt bladene fandt jeg de afbrækkede, visne klaser fulde af uadr slimspor. Det var så åbenbart den druesæson, hvor overvægtige dræbere fortærede de de nye, sprøde klaser og lod bladene være (jeg begynder sq snart at dyrke kaktusser istedet :twisted: ).
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis