Sprogkludder

Hej!

-Vsite I at det er lige meget hvrodan bogsatvrene står når man skrvier, bare det førtse og det sidtse bosgatv står korrket, så kan man godt lsæe det allgiveel.-


Selvfølgelig vidste i det, ellers var mine indlæg jo ulæselige. :lol:

Mvh. retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det er imponerende - man kan godt se det når man læser teksten, men læsehastigheden bliver ikke nedsat væsentligt.
Selvfølgelig vidste vi det.

Vi er nemlig så rasende læsebegavede på LDS :wink:

Ærligt nej, jeg havde ikke tænkt på, at det er første og sidste bogstav, der er afgørende for læsevenlighed. Det er imponerende.

Og det er iø skønt, at der ikke findes stavefejl og dermed korrekturlæsere på LDS!
Ha ha smile Den ryger lige ned i lageret af meningsløs paratviden smile

Men det er da lidt synd, at der slet ikke findes stavefejl på LDS - det kan være, vi skal have en ny kategori; "Lav stavefejl", så vi kan øve os?
Ja, vores brugere er skrappe.

Og det er ret fantastisk at man har accepteret vores holdning her på siden lige fra start. Der har aldrig været en rettelse pgr. af stavefejl, forkert brug af ord osv.. Flot, og lad os værne om det, så der er plads til os alle, og vi forstår jo hvad der menes, som det fremgår af første indlæg her, så lad os fortsat værne om holdningen.

LDS'ere er meget kloge mennesker biggrin

Mvh. JørgenE
Ehm det må være varmen, der lige fik mig til at lave en "ordvendt omstilling" :oops:

Citat fra Zephirine

Og det er iø skønt, at der ikke findes stavefejl og dermed korrekturlæsere på LDS!


Jeg mente jo; Og det er iø skønt, at der ikke findes korrekturlæsere og dermed stavefejl på LDS!
Annonce
Hej!

-Tror det var med vilje- :wink:
Men vi forstod det jo godt alligevel. biggrin

Mvh retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis