reparation af gammelt badekar

hej jeg har skrevet tidligere om mit gamle badekar og fik et svar, som jeg desværre ikke har gemt. Jeg fik at vide, at jeg kunne købe emalje hos farvehandleren, men det kender de ikke noget til. Det de kunne foreslå mig, var en alkyd-emalje, men de mente nok ikke, det kunne holde...er her nogen, som kan hjælpe mig?? :?

venlig hilsen bodil
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har et badekar, som på et eller andet tidspunkt (før vi overtog huset) er blevet malet med emalje. Det er ikke kønt at se på, da emaljen skaller af. Jeg ved ikke, hvor længe det holder, men det er i hvert fald ikke en varig løsning!
Citat fra ThomP

Vi har et badekar, som på et eller andet tidspunkt (før vi overtog huset) er blevet malet med emalje. Det er ikke kønt at se på, da emaljen skaller af. Jeg ved ikke, hvor længe det holder, men det er i hvert fald ikke en varig løsning!


ja, dey lyder jo ikke for smart...tak for svaret smile

venlig hilsen bodil
Hej med jer
Jeg købte en lille flaske emalje ved en Farvehandler her i Aalborg.Den koster 80 kr for 20 ml.Den kommer fra et firma der hedder Bison og emaljen hedder Enamel Fix Emaille.Det er 1 år siden jeg brugte det og det holder endnu,det er selvølgelig mere hvidt end badekarret.
Mvh
Torben
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Citat fra Toje

Hej med jer
Jeg købte en lille flaske emalje ved en Farvehandler her i Aalborg.Den koster 80 kr for 20 ml.Den kommer fra et firma der hedder Bison og emaljen hedder Enamel Fix Emaille.Det er 1 år siden jeg brugte det og det holder endnu,det er selvølgelig mere hvidt end badekarret.
Mvh
Torben


Tusind tak for hjælpen...
bodil biggrin

venlig hilsen bodil
Hej..

Da vi koebte hus for 6 aar siden, koebte vi ogsaa emaljemaling til badekarret - i bauhaus tror jeg for oevrigt . Jeg vil nok ikke anbefale det paa sigt - som en tidligere har naevnt skaller det af efter faa aar - jeg tror vi gav 5-600 kr.
Hej, så lige denne.. vil bare lige sige at vi også prøvede at male vores badekar, og det blev ikke særligt pænt, selvom jeg synes vi gjorde os umage. Tilsidst fik vi det emaljeret hos en professionel.. jeg må sige at det blev flot! 

Mvh Line
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også