Yndig hat

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind cry

Dronning Margrethe gæster Svaneke på tirsdag og i den anledning skal Viktoria (sammen med resten af hendes børnehave) selvfølgelig dertil og vinke.

Nu er det så, jeg kommer til mit hovedbrud... Ideen er, at HKH skal mødes af et hav af hatte i Svaneke. Så imorgen skal jeg lige trylle en yndig hat frem til Viktoria...

Al inspiration modtages med kyshånd, for jeg har bøvlet hele week-enden uden at kunne få hul på den opgave.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Pyha, jeg har været mere heldig, end man har lov at være. Kvickly var leveringsdygtig i en sommerhat (29,95) i blomsterfacon (minder om en omvendt tulipan) med blomster i pink og rosa.

Den fik så lige en gang spraylim i toppen og dryssedryssedrysse med lyserød glimmer. Nål og tråd påførte lyserødperlemorsfarvede blomsterperler forneden og til slut blev en stor sommerfugl af blondestof viklet og påsyet bagpå.

Den er måske ikke en dronning værdig - men jeg tror mine evner rækker til en lille lyserød prinsesse :oops: :wink:
Det lyder enormt sødt, jeg er sikker på at prinsessen vil føle sig værdig til at møde Hendes Majestæt. Vil huske at tjekke TVavisen og se efter en lyserød blomsterhat.

Green

Hun er rødlokket :wink:
... Udtrykte den stolte mor.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis