Farve på links

Hejsa,

Jeg vil høre, om I folk bag LDS kunne løfte tæppet lidt for hvordan man laver farve på links??

På forhånd tak.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa!

-GORI- :lol:

Nej det er vel bare, at kopiere det link som du vil indsætte på LDS.
Marker indsæt på siden.
Hvis linket er aktivt vil det blive "Farvet".
-Helt af sig selv- biggrin
Skriv evt. et indlæg, med et link og tryk vis prøve. så bliver dit link sikkert farvet. (hvis det bliver godt så tryk indsæt ellers slet.) :lol:

www.123hjemmeside.dk/festsange -Værsgo`- iøvrigt et rigtig godt link, -hvis man lige står og skal bruge en festsang...........

Men linket virker hvis desværre ikke i øjeblikket. :roll:
Mvh retroo4

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Citat fra retro04


www.123hjemmeside.dk/festsange -Værsgo`- iøvrigt et rigtig godt link, -hvis man lige står og skal bruge en festsang...........

Men linket virker hvis desværre ikke i øjeblikket. :roll:
Mvh retroo4


Ja det ved du jo lidt om biggrin

Linket virker ikke lige nu, fordi jeg skal have betalt, men girokortet er først kommet idag :x

Men den kommer igen biggrin
Citat fra retro04


Nej det er vel bare, at kopiere det link som du vil indsætte på LDS.
Marker indsæt på siden.
Hvis linket er aktivt vil det blive "Farvet".
-Helt af sig selv- biggrin
Skriv evt. et indlæg, med et link og tryk vis prøve. så bliver dit link sikkert farvet. (hvis det bliver godt så tryk indsæt ellers slet.) :lol:


Nu var det altså lidt mere teknikken bag, jeg ville høre lidt om. Jeg kender nogen, som har et forum, men de kan ikke finde ud af, hvordan man gør, og så ville jeg gerne overraske dem ved at kunne fortælle det. Hvis de da ikke falder om af bare overrraskelse, hvis jeg, som ikke aner en dyt om opsætning osv. kunne fortælle dem det :lol:
Jeg er ingen web-haj, men ved at lure lidt på mine egne sider (og lave en lille test i Word) er jeg kommet frem til følgende:
Man definerer under
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også