Modul til køleskab

Goddag!

Jeg skal nu til at bygge et modul til mit køleskab. I første omgang havde jeg tænkt mig at bygge det af multiplader, men det er jeg gået lidt fra efter at have læst nogle indlæg her på siden. I stedet ville jeg bygge et træskelet og sætte gipsplader herpå. Men nu er det sådan at jeg har en masse krydsfinerplader på lager, må jeg bruge dem istedet for gipsplader? Det vil jo være noget lettere også når der skal laves hylder mm pga mulighederne for at sætte skruer fast. Kan der evt. bruges vandskuringsmaling på dette.

Hilsen Mhoff biggrin
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ikke noget til hinder for at du anvender krydsfiner plader til at beklæde dit skelet.
Og jeg vil som dig mene det bliver noget stærkere, og at du kan skrue hylder fast lang lettere.

VAndskuringsmaling kender jeg ikke. Men hvis det kan hæfte og holde på gips, tror jeg bestemt også det er OK til krydsfinerpladerne.

MVH Njord
Citat fra Mhoff

Det lyder godt, men jeg skrev desværre forkert i sidste indlæg. Det er spånplader og IKKE krydsfinerplader jeg har på lager. Men svaret er vel det samme, ikke også Njord?


Bortset fra, at styrken er væsentligt dårligere (husk det, når du sætter hylder op smile ) må svaret være det samme.
Kik i tidligere indlæg, her er en gut der har lavet "h+h" lookalike moduler, med en rigtig god beskrivelse.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis