Selvnivellerende rotationslasere?

Black & Decker har en selvnivellerende rotationslaser (LZR4), der koster 13-1400 kr.

Sådan en kan bruges til mange fornuftige formål - hvis den altså er af en ordentlig kvalitet. Er der nogen, der har erfaringer med apparatet? Det har vist ikke været på markedet så længe, men det kunne jo være, at der var nogen, der havde købt det og prøvet det af.

I givet fald:

Laver den en tynd og tydelig "streg"?
Virker selvnivelleringen overbevisende?
Andet?

Rotationslasere ligger normalt i et helt andet prisleje, men Black & Decker plejer jo at lave nogenlunde OK produkter, som amatører kan have fuld glæde af. Når det gælder måleinstrumenter, skal de dog efter min mening være 100% til at stole på.

Med venlig hilsen

Lars K

Lars K
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej!
Jeg kender ikke den pågældende laser, men har selv haft en anden rotationslaser. Jeg syn's det er noget l...!!
Min var ganske vist ikke selvnivellerende, men stregen/pletten var næsten usynlig.
Men så købte jeg denne:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40485&item=3866996267&rd=1

Jeg kunne ikke ha' lavet min ombygning uden!
Da min tømrer så den, måtte jeg bestille en til ham osse.
ANBEFALES ( og jeg har ikke aktier i firmaet).
Leveret inden for en uge efter beløbet er overført.
Jeg syn's den er RIGTIG god!

mvh
henrik
Hej igen!

Så er apparatet

- bestilt,
- leveret,
- afprøvet,

og bestået med glans.

Det er et glimrende apparat. Virker stabilt og solidt. Især til prisen. Pæne veldefinerede laserlinier. Selvnivelleringen virker overbevisende og gav 0,00 på mit elektroniske vatterpas.

Det er ikke en rotationslaser, men den har på den anden side "krydsfunktionen", og så kan den jo drejes hele vejen rundt, og kan dermed i praksis det samme.

Tak for tippet!

Med venlig hilsen

Lars K

Lars K
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis