Opvaskemaskine

Kære lds´ere

Så søger jeg igen Jeres visdom. Vores ældre opvaskemaskine har umiddelbart givet op. Der er tale om en Blomberg. Den stod i huset da vi købte det for 6 år siden, så jeg ved ikke hvor gammel den er, men der er grænser for hvilke reparationsomkostninger den kan bære.

Derfor dette indlæg - der kunne jo være, at der var en der havde et bud på en lds-løsning. Når jeg vælger et program "tikker" den hen til start, og maskinen begynder at brumme et øjeblik, men så sker der ikke mere. Lukker den ikke vand ind eller ? (og hvor skal jeg i givet fald kigge efter et eller andet?)

Håber, at der er en eller flere der har et bud på en løsning (andet end at ringe efter opvaskemaskinemanden)

Mange hilsner

Hans
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Hans. smile
Mit bedste og mest økonomiske forslag er at du hiver skramlet ud, for jeg er sikker på at din hustu vil være ganske udmærket tilfreds med en "Hansomatic" den bruger ikke strøm, måske en enkelt øl for at smørre maskineriet og det er dig fuldt ud tilladt at stå og brumme lidt imens. :lol: :lol: :lol:

V.h Håndværkeren :!:
Tak til håndværkeren - dit råd er til dels fulgt.

Den gamle opvaskemaskine er gået til de evige "opvaskemaskine-marker" og lever forhåbentligt et god liv der......

Jeg havde svært ved at forestille mig "Hansomatic" kørende for evigt, så den holdt kun en kortere periode (<1 uge), og er nu erstattet af en ny Siemens-maskinen (som fungerer helt efter hensigten, og tilmed er mere lydløs end "Hansomatic").

/HH
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis