pdf filer

Nogen må kunne hjælpe :?:
Jeg kan ikke hente pdf filer på nettet. Jeg har adobe 6.0 reader installeret bruger explorer og Windows XP. Jeg kan udmærket åbne og læse pdf filer der ligger på min pc. jeg mener snart at have kontrolleret alle indstillinger for internet.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Stormy

Lige et spørgsmål.

Får du nogen beskeder op på skærmen når du forsøger at hente .PDF filer?

Er der kun .PDF filer som er problemet eller er det også andre filtyper?

Har du noget firewall software installeret?

Med Venlig Hilsen
Thomas Brixtofte
Skibby.
Det er ikke bare fordi, du er for utålmodig, så den ikke når at hente filen (hvis du bare klikker på et link til en PDF-fil)? Eller kan du heller ikke højreklikke og vælge "gem"?

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Nej var det dog bare kun tålmodigheden, der manglede.
Jeg får følgende meddelelse når jeg har prøvet på at downloade.

Inet. Expl. kan ikke indlæse *.pdf
Explorer kunne ikke åbne dette internetsted.
Det anmodede sted er enten ikke tilgængeligt eller kan ikke findes.
Jeg har selv det samme problem, det er som om internet fryser når man prøver at åbne en .pdf fil, det er dog ikke hver gang.

Jeg har tilsyneladende fundet en løsning som ganske vist er lidt besværlig, start Acrobat Reader før du prøver at åbne en PDF side på nettet.

Hilsen Aksel
Citat fra akselj

Jeg har selv det samme problem, det er som om internet fryser når man prøver at åbne en .pdf fil, det er dog ikke hver gang.

Jeg har tilsyneladende fundet en løsning som ganske vist er lidt besværlig, start Acrobat Reader før du prøver at åbne en PDF side på nettet.


Jeg har haft lignende problemer fra min arbejdspc. Det viste sig, at det var fordi Acrobat Reader nogle gange åbnede med en dialogboks om opdatering af programmet. Problemet var bare, at vinduet blev åbnet i baggrunden, så jeg ikke kunne se det! Kun ved at trykke "ALT"+"TAB" kunne jeg zappe mig frem til dialogboksen og svare ja eller nej, hvorefter filen blev åbnet helt normalt.

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis