FRYSER

Hej der..
Jeg mangler gode ideer til hvordan man holder rede i fryserens indhold.
Hvad gør i andre, hvis i altså gør noget.
Hilsen
sniffer

Sniffer  
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved nogen af vores venner, holder fruen i huset styr på fryseren ved hjælp af en whiteboardtavle, som ajourføres hver gang hun har været i fryseren. Tavlen er delt op i forskellige kategorier, og hvis jeg husker ret, er det noget med: Kød, Grøntsager, Brød o.lign.

Så det var da én mulighed.

Mvh. Carsten.
Jeg holder styr på fryserens indhold, ved at lave et skema i excel som opdeler indholdet i okse-svin-fjerkræ-fisk og diverse.
Herefter er det bare at rette antallet når man lægger i eller tager op.
Jeg udskriver ny liste ca 1 gang i måneden, til gengæld kan jeg altid
variere kosten og tilbehør siddende ved et bord, istedet for med
hovedet i fryseren. tongue

Martin & Lena
Citat fra pb

Jeg holder styr på fryserens indhold, ved at lave et skema i excel som opdeler indholdet i okse-svin-fjerkræ-fisk og diverse.
Herefter er det bare at rette antallet når man lægger i eller tager op.
Jeg udskriver ny liste ca 1 gang i måneden, til gengæld kan jeg altid
variere kosten og tilbehør siddende ved et bord, istedet for med
hovedet i fryseren. tongue


Sådan en løsning har vi også prøvet - der gik ca. 1 måned før listen var håbløst ude af trit med virkeligheden :lol:

Vi har også planer om en whiteboard (med tape-opdeling svarende til fryserens kurve), men det er ikke blevet til noget endnu. Kategorierne kan man jo evt. klare med forskellige farver penne, eller man kan bruge post-it-noter i forskellige farver. Af æstetiske årsager er løsningen nok ikke så velegnet i køkkenet...

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Hejsa..
Takker for svarene..
Til Carsten Weye:......Hvorfor har du dog ikke sagt det noget før fætter BR...... :lol: Alletiders ide og sådan en tavle ryger fluks på min meget lille ønskeseddel.
Den der med excel...det vil blive rod allerede når jeg forsøger. for jeg får det ikke opdateret.
Jamen..hovsa... :idea: :idea: kunne en plade med sort tavlelak ikke klare det samme som den (dyre) whiteboard??
Har masser af plader og kulørte krit..mangler vist kun noget maling
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Jamen..hovsa... :idea: :idea: kunne en plade med sort tavlelak ikke klare det samme som den (dyre) whiteboard??
Har masser af plader og kulørte krit..mangler vist kun noget maling


Jo, men det med kridt bliver så "nasset" - og så tror jeg det er sværere at viske en enkelt ting ud smile Og så er tavlelak vist også ret dyrt...

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Annonce
Hmmm...ja ThomasPont... Du har nok ret i det med at blive nasset...
Det bliver whiteboard..
Takker for indput..
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Hejsa..
Takker for svarene..
Til Carsten Weye:......Hvorfor har du dog ikke sagt det noget før fætter BR...... :lol:


Tjaaa, du har jo først spurgt nu, desuden skulle jeg lige ha' lavet orden i hjarnnnns kartotek, det var nemlig blevet lidt rodet :lol:

Mvh. Carsten
Carsten Waye...prøv med whiteboard...det skulle være godt til at holde orden med. :lol: :lol:
Sniffer

Sniffer  
LOL sniffer, så stor en tavle findes ikke (host host) :lol: :lol:
Kan man ikke skrive med en whiteboard-pen direkte po fronten af fryseren, overfladen er den samme. Har lige været ud og prøve på kontorets køleskab og det virker!
Det er da billigt, 12 kr. for en pen, 50 for et sæt med 6 farver!

hehe

Peter
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også