Tv/stereo rack

Jeg er blevet rimelig træt af min indkøbte tv rack, og et tilsvarende til anlæget.
Nu vil jeg have fat i et samlet der kan indeholde begge dele.

I stedet for bare at styrte ud og købe noget, tænkte jeg det kunne være skægt at prøve at bygge selv.

Jeg forestiller mig at det måske skal laves i nogle plader. Da jeg er temmelig ny gør-det-selv mand ved jeg ikke helt hvad man skal bruge. Er der nogen der kender en side der fortæller om et sådanne projekt (f.eks byg af reaol OSV)

Samtidig kunne det også være sjovt at gøre den lidt anderledes når den var færdig. I stedet for bare at male den hvid, kan man så ikke gøre så den f.eks ligner marmor/sten eller lign. ?

Håber nogen kan hjælpe mig lidt videre smile

Slank
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kunne jo bygge den i mulitplader og lade hver enhed være særskilt - så kan du også følge med tiden når CD skal udskiftes med DVD osv. - og så sprøjtemale den med marmormaling. Men det er så godt nok ikke noget du flytter rundt på, men sjovt at lave og fornuftigt i pris.

Mvh. JørgenE
Jeg havde også tænkt på multiplader.
Hvad mener du med at det ikke er til at flytte rundt på. Bliver det ikke særlig solidt ?

Jeg vil jo gerne lave en tegning af mit design. Er der nogen der kan anbefale et program som man kan bruge til at tegne det i ?

Det skal gerne være nemt at gå til.

Slank
Multiplader svarer til at mure racket op, så det kan ikke trille på hjul, hvis du lige vil flytte det et par meter.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også