Hvad hed han

Der findes en i det sydlige Sjælland eller Lolland-Falster der er helt unik.

Derfor dette spørgsmål - lidt specielt, men måske givtigt for siden.

Hvad hedder ham jeg aldrig har glemt fra nyhedsgrupperne, og som var vred på mig, fordi han troede jeg ville være commersiel - et eller andet med Mie, nede fra det sydlige, og som efter min mening var en af de ypperste til at skrive om have -

Zep ved det, men med 6 tætskrevne sider i søge-funktionen kan jeg ikke lige finde ham, men jeg vil så gerne i kontakt med ham, da han kunne være en af de uvurderlig for vores forum desværre u/b, men et fantastisk menneske mht. have og også en hvor penge er ligegyldigt, i hvertfald dengang, fyldt med overraskende indlæg selvom I ved jeg ikke ved ret meget om have, men en der fyldte meget og som gjorde så stort indtryk at jeg fortsat kan huske ham.

Jeg mener han hed Jensen til efternavn Mie ??? Jensen, et ret specielt navn i midten, men det er 4-5 år siden, men gad han deltage, ville vi alle blive rigere.

Zep - hvad var navnet - helt ok. via beskeder og ikke i forum, for jeg skal jo lige sludre med ham, så han kan se at jeg ikke snød mht. profit.

Mvh. JørgenE
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har næsten helt ret, Jørgen :lol: Geografisk rammer du ved siden af - men ellers kunne jeg ikke være mere enig.

Jeg har lagt en pb til dig.

Hav en god dag!
Ham tager man ikke fejl af, Carsten :wink: (uh jeg kan mærke videbegærligheden helt herovre på gråvejrsøen :lol: )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis