Ridser i lakken :(

Jeg har været så uheldig at få nogle pletter med ridser i lakken på min Mazda 626. Det er nogle få områder, hvor det ser ud som om bilen er blevet slebet med et finkornet sandpapir. Der kan ikke umiddelbart mærkes i overfladen, men at lakken er blevet helt mat kan selvfølgelig ses. Hvad gør jeg for at udbedre dette uden at skulle lakere hele bilen om?

-Thomas
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kon en gang til at bruge lidt rigeligt knofedt da jeg skulle fjerne et gammel klistermærke - jeg havde ikke set at der var lidt snavs, der havde sat sig i klisteret. Resultatet lyder som det, du har oplevet.

Jeg fik det helt pænt igen med "slipol". Hvis ridserne ikke er gået igennem lakken, tror jeg du kan få et pænt resultat på samme måde.

TS
Tak begge to, jeg vil prøve rådene. Jeg mener pletterne er dukket op i forbindelse med fjernelse af nogle sejlivede fugleklatter.

-Thomas
Tjah... UltraGlozz er faktisk et ret godt produkt...
Der har været ´skrevet og sagt meget om det, men jeg er nu ret imponeret.

Når man kigger på www.ultraglozz.dk Kunne man umiddelbart tro, at det bare er endnu et 'TV-SHOP' produkt. Men det virker sq :o)

Det tog mig et par prøver eller tre, at få det til at fungere som lovet, men så er den der også. Jeg ser det ikke så meget på lakken mere, som på forruden. Her ses effekten stadig, efter ca. 4 md. Omend ikke så effektivt som før :roll: 18 mdr. tror jeg ikke på... Jeg har i de 4 mdr. været i autovask ca 10 gange...

Jeg kan kun anbefale det. Det ER bedre end noget andet jeg har prøvet, man skal bare lige lære at bruge det korrekt. Og der skal bruges knofedt, poleremaskine eller ej...

Carsten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis