Pyrolyse ovn.

Jeg ved godt at dette spørsmål er noget udenfor emnet.....

Er der nogle der har erfaring med selvrensende pyrolyse ovne (blir ca 500 grader varme)?

Det eneste dem siger i butikkerne er at det virker perfekt, men dette virker for godt til at være sandt. Stemmer det virkelig at man kun tørker bort asken med en klud og så er ovnen som ny?

Mvh. Kaj

Ja, jeg har mange skrivefeil. Men så er jeg også fra Norge.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra mckajvah

Jeg ved godt at dette spørsmål er noget udenfor emnet.....

Er der nogle der har erfaring med selvrensende pyrolyse ovne (blir ca 500 grader varme)?

Det eneste dem siger i butikkerne er at det virker perfekt, men dette virker for godt til at være sandt. Stemmer det virkelig at man kun tørker bort asken med en klud og så er ovnen som ny?

Mvh. Kaj


Jeg har haft pyrolyseovne i flere omgange og de har altid fungeret perfekt.
Ovnen er faktisk lige til at tørre af indvendig med en fugtig klud og alt snavs er forvandlet til fin grå aske.
Det eneste minus er at processen er rimelig langvarig og at alle vinduer skal op for det stinker forfærdligt hvis ovnen er meget snavset. Men det er alt andet lige en mindre ting i forhold til rengøring af en gammeldags ovn.

Mvh
GUG
Det er super med pyrolyse-rens biggrin

Din ovn bliver som ny.
Fastbrændt snavs som er umuligt at få ren på normal vis forsvinder let ved pyrolyse.
Det er super med pyrolyse-rens biggrin

Din ovn bliver som ny.
Fastbrændt snavs som er umuligt at få ren på normal vis forsvinder let ved pyrolyse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis