Steroider

Hej håber I kan hjælpe mig med dette.

jeg har Decadurabolin injektion, og oxy tabletter.

Kan de bruges sammen, vedrørende træning med vægter.

er 24 år, 190 cm høj og vejer 88 kg. løfter som nu er ca. 95 kg i bænkpress (ved iki om I kan bruge det til noget)

Men hvis de to steorider kan bruges, hvordan tager man dem så, altså hvor meget af hvert?

Med håb om hjælp.

Dan
36 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Dan!

Det eneste sted stereoider kan bruges, er på det lokale genbrugscenter til destruktion, i stedet for at destruere sig selv. :evil:

Der er kun én holdbar metode til at opnå de eftertragtede "bøffer", og det er ved træning, træning og træning samt en god alsidig kost.

Jeg er selv 47 år, 193 cm. høj og vejer 110 Kg. hvor af de 5 Kg. er overvægt :oops:
Den træning jeg har fået, har bestået af at jeg er født på landet, med arbejde i stalden, fra jeg var 6 - 7 år, senere er jeg blevet blikkenslager, og så har jeg, med held, holdt mig langt borte fra sportspræstationer.

Mvh. Birger.

P.S. Ved at bruge stereoider, risikerer du problemer med kranspulsåren, samt impotens.

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Hej igen Birger.

Tak for det råd, men nu tænker jeg ikke på at bruge det på en længere periode, men kun på en kort en, ca. 3 måneder, og så ved jeg at Deca også har næsten ingen bivirkninger, men oxy ved jeg ikke så meget om, og er derfor lidt nervøs ved det.

Jeg har bestemt mig for at bruge det, ihvertfald det deca som jeg har, (min kropwink Men det er lige om det kan blandest osv.
Men du skal have tak for dine råd, det samme kommer jeg nok også at sige til de unge, da jeg er kommet lidt op i årene. Så skal jeg citere til sidst.

"De unge tror at de gamle er dumme, men de gamle VED at de unge er det!"

ps. Men jeg har besluttet mig for at prøve det en gang, det kan da ikke være al verden, men man lever ogse kun én gangwink
Hej Dan!

Som du skriver, det er dit liv, og dit valg.

Pas godt på dig selv.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Hovsa.

Mig bekendt er deca ulovlig, medmindre henvisning fra læge.


Vil du gerne ligne Kim på Frelsen ?


Mvh.

D.
Hej Dan,

Gør mig lige en tjeneste og find ud af, om det bare er for at se bedre ud/få en bedre selvfølelse eller for at stille op i enten styrkeløft eller bodybuilding.

Hvis sidstnævnte, så har du en rimelig grund til at tage stofferne (det gør alle andre), og så er mine råd:
1) gå til din læge og spørg ham. Han vil måske være vrangvillig og på tværs, men han er forpligtet til at hjælpe dig og kan i hvert fald gøre dig klar over bivirkningerne. En regelmæssig kontrol/blodprøve kan give dig sikkerhed for, at dine nyre og levertal er ok.
2) Dernæst - tag kontakt til en af de seriøse buildere i dit center og få deres erfaringer. Ofte vil de vide mere om bivirkninger og effekt af stofferne, ligesom de har en god viden om dosering.

Men hvis det bare er for komme i bedre form/få en flot krop, så drop det. Jeg har været i branchen i (alt for) mange år og har flere kammerater, der har taget alle mulige cocktails. Fælles for dem alle er, at de i dag døjer med bivirkningerne (vi taler folk på 30-40 år!!!!), f.x. flyttet hår- og skæggrænse, forkalkede årer, ledskader, nyreskader, overvægt, for store fødder etc.
Sjovt nok ingen af dem, der i dag har bare tilnærmelsesvist samme styrke eller form som jeg, der har trænet på havregrød og protein.......

Du skal også tænke på, at som 24 årig er din egen hormonproduktion stadig relativ høj og du vil derfor kunne nå meget gode resultater alene ved at supplere din træning med protein eller en god weightgainer.

Endelig - hvis du (hvad jeg selvfølgelig vil fraråde) vil købe mere, så skal du ikke købe det tilfældige steder. Betal hellere mere og få det fra en konkurrencenbuilder, der selv tager det samme - så er du lidt mere sikker på kvaliteten!

Nu kan ovenstående måske lyde lidt helligt... det er ikke meningen. Indtaget i korrekt mængde og med fornuftige pauser er min påstand, at hormontilskud ikke er farligere end rygning (men var det ikke også ca. 50.000, der døde sidste år af rygerrelaterede sygdomme). Det er dit liv, din beslutning.
Jeg valgte det fra, da jeg tidligt tog en beslutning om, at jeg gerne vil have sunde børn....

Mvh.

Jan R.
Annonce
Hej!

Vil ikke komme nærmere ind på hvem jeg er og hvad min erfaring er! Men det er konstateret at oxy øger din risiko for at få leverproblemer med 90% Selv sandsynligheden for at udvikle leverkræft øges meget voldsomt! Vil du absolut bruge steroider, så hold dig til Testosteron, Deca og Thai-piller! Ingen af dem er lovlige eller uden bivrikninger, men alle produkterne har nu været på markedet så længe, at man kender alle bivirkningerne! Kør aldrig en "kur" på mere end 8 uger og lad så kroppen få hvile i mindst 4 gange så lang tid, inden du kører en "kur" igen!
Husk lige, at Deca giver dig en del væske i kroppen, således at det kan være ualmindelig svært at holde det skjult, altså at man indtager steroider! Husk at drikke minimum 6 ltr vand om dagen, meget gerne 9 ltr. for at hjælpe nyrer og lever med at rense affaldsstofferne fra steroiderne ud af kroppen igen!

If it ain´t broken - don´t fix it :-)
Efter min mening er folk som putter medikamenter i en RASK krop helt SYGE.

Jeg har lige været til et udmærket foredrag holdt af Anti Doping Danmark
www.doping.dk og de realiteter som blev berørt i dette fordrag er ganske rystende.

I øvrigt vil jeg nok mene at et spørgsmål om hvordan man bruger forbudte stoffer næppe hører hjemme i et "Lav Det Selv" forum.

Prøv evt. at finde svar på www.bodyzone.dk hvor du givetvis også kan få tips og tricks til at få sjoveren på højkant igen, når "krudtet" har omdannet Mr. Happy til software.

Lars

-------------------------
Det er jo altid en balancegang, hvor jeg har valgt den lidt frie tone når den foregår ordentligt.

Overvejelserne har ikke været inde om et indlæg om at køre for stærkt, lave sort arbejde, få lidt for meget med over grænsen eller sejle uden redningsvest har været på tale, så en vis frihed må der være. Vi har vel kontrol nok ellers i hverdagen, og det her er en fritidsside, hvor vi slapper af og får gode råd.

Det er noget andet, hvis man opfordrer eller opmuntrer til at gøre noget der er klart forkert - de indlæg bliver stoppet af brugerne - tro mig, såvel hvis det er noget dumt rent fagligt/hånværksmæssigt eller hvis det bare er dumt.

Skulle det være nødvendigt -trækker jeg i nødbremsen, men den er som ny på denne side.

Mvh. JørgenE
hej ved godt det er 5 år siden at de her debat har fundet sted, MEN faktum er at menneskets krop er en utrolig maskine så derfor skal den have det bedste af det bedste, hvis man lige har købt en hel ny audi tt fylder man jo ikke diesel på den eller bruge noget dårlig motor olie fra tanken, nej den skal have det bedste af det bedste, det samme med din krop!
held og lykke,
mvh sune
Ja lad endelig være med at ta dopingstoffer som du beskriver. Din krop bliver ødelagt, og se dig om på internettet i forums for bodybuilding etc. så vil du hurtig se og finde ud af at du skal lade være.

Interesse indenfor vedvarende energi og jordvarme.

Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis