København

Hejsa


Mig og kæresten skal et smut til København om godt en uges tid!

Men men men er der noget vi bare MÅ/SKAL se i kbh???

Det er meget meget længe siden vi begge sidst var derovre :wink:

Vi tænkte selv på: Fisketorvet/fields planetariet og christania!

Kender i f.eks et sted vi kan spise billigt???

MVh

LotteP

\"Hvis mænd havde menstruation, ville de prale med, hvor meget de blødte og hvor længe.\"
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Eksperimentariet
Nyhavn
Tivoli åbner på fredag

Mvh. JørgenE
Og en tur med havnebussen er rigeligt billetten værd. Billigere og mere bekvemt end kanalrundfarten.
Giver også et godt kig til operaskrumlet. Vi må jo prøve at vænne os til synet.

Se evt. brochure på www.hur.dk

Hans

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Hej smile

Jeg kan anbefale en strøgtur fra rådhuspladsen til nyhavn. (kender alle vel)

I Nyhavn nyder i en øl eller sodavand, og går en tur ned til metroen som i tager ud til fisketorvet/fields.

Så tager i tilbage, og går en tur ned af strøget, og stopper ved Illum, for lige overfor ligger der en restaurant - Mama Rosa, som laver verdens bedste Italienske/Mexikanske mad - til rimelige penge. Derefter går i en aftentur i Tivoli, og prøver den nye forlystelse.

Derefter kan i f.eks gå en tur ned af Istedgade og se på forretninger wink

Hvis i ikke kan få tiden til at gå, så er der Niels Olsens verdensur i rådhuset.

Der er f.eks også et "museum" ved siden af Burger King på rådhuspladsen, hvor man kan se helt utrolige fænomener, store mennesker, dyr med 117 ben osv osv. Derudover er der Museum Erotica, rundetårn osv osv osv osv...

Mvh ThomasB
Hejsa


Det lyder virkelig godt alt sammen biggrin


Planen lige pt er:

Christania
Fisketorvet
planetariet
Dyrehavsbakken
Fields

Vi finder nok på mere :wink:


LotteP

\"Hvis mænd havde menstruation, ville de prale med, hvor meget de blødte og hvor længe.\"
Annonce
Så tager i tilbage, og går en tur ned af strøget, og stopper ved Illum, for lige overfor ligger der en restaurant - Mama Rosa, som laver verdens bedste Italienske/Mexikanske mad - til rimelige penge


vil lige bemærke at jeg ikke tilnærmelsesvis er enig med ThomasB i denne bemærkning. Det er rigtig at man får maden til en billig penge, men man får nu engang hvad man betaler for. Jeg synes ikke det er imponerende.

Så vil jeg langt hellere have en sandwich på en hyggelig cafe...

Ellers god tur :lol:
Citat fra pegazuz

Så tager i tilbage, og går en tur ned af strøget, og stopper ved Illum, for lige overfor ligger der en restaurant - Mama Rosa, som laver verdens bedste Italienske/Mexikanske mad - til rimelige penge


vil lige bemærke at jeg ikke tilnærmelsesvis er enig med ThomasB i denne bemærkning. Det er rigtig at man får maden til en billig penge, men man får nu engang hvad man betaler for. Jeg synes ikke det er imponerende.

Så vil jeg langt hellere have en sandwich på en hyggelig cafe...

Ellers god tur :lol:


Nu ved jeg ikke hvor lanf tid siden det er du har været på Mama Rosa, men der er altså sket meget de sidste par år.
Lokalerne er blevet lavet om, og der er kommet nye menuer.
Jeg synes ikke man får meget bedre italiensk mad..

Mvh ThomasB
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

mon ikke de har haft deres københavns tur for 12 år siden..

kbhdk skrev den 08-01-2018 16:33:58

Der findes masse spændende ting at tage sig til i København http://www.kbh.dk

At bedømme ud fra dit brugernavn og som svar på et 14 år gammelt indlæg, så må det nok betegnes som ren reklame. 


Morten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis