Stikkontakter

Vi har nogle af de helt smalle kontakter ved siden af et skab hvor der ikke er mere plads - de er ca. 2/3 bredde af en alm. kontakt. Nu er nogle modne til udskiftning, men jeg har ikke kunne finde så smalle. Har nogen mon et råd?

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jørgen,

Hvis jeg husker korrekt bor du i Roskilde-området, så er det overkommeligt at køre til Måløv. (?)

Jeg har set de pågældende kontakter hos Jørgen Andersen i Måløv (Råd og Dåd byggemarked) for ca 1 år siden. De var hundedyre.

De kan også ses på www.lk.dk hvor de kaldes smal minitangent. Se der, så du kan se om vi tænker på den samme slags kontakter. (vælg "privat" -> "katalog -> "afbrydermateriel, øvrige" -> "smal minitangent")

Kontakterne var populære i halvfjerdserne, men gik vist ret hurtigt ud af normal brug, så det var måske også en idé at spørge hos genbrugsbutikker.

Mvh

TS
Til Elektrikeren,

Jeg var inde på techno consults hjemmeside (der mangler et "h" i det link, du skrev på i dit andet indlæg). Jeg synes nu ikke priserne er særligt lave. F.eks dobbelt stikkontakt til 84+moms=105kr. Det er en del mere end de ca 90 kr, den koster hos Bauhaus, der oven i købet giver rabat til medlemmer af LIC eller Forbrugsforeningen.

Mvh
TS

Jeg har nogle få stykker af de smalle stikkontakter. De findes både som "smal mini-tanget" og "smal plan-tangent". Hvad er det du mangler?

Ankergaard
Jeg har nogle få stykker af de smalle stikkontakter. De findes både som "smal mini-tanget" og "smal plan-tangent". Hvad er det du mangler?

Ankergaard
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis