Internet Explore problem

Hvorfor kommer min internet explore pludselig op med f. eks 64 sider.
De vælter bare ind på en gang og bliver bare ved :x :?

Med venlig hilsen

Søren
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Er det pop-ups du mener?
Så er det ikke din computer det er galt med. Problemet klares med et lille program, en såkaldt pop-up killer.
Er der nogen der ved hvor man finder en gratis udgave der er god?

mvh Anders
Citat fra Carsten Weye

Hej

Den jeg bruger findes her: www.panicware.com - og jeg er godt tilfreds med den. biggrin

Mvh. Carsten


Men den er desværre ikke gratis......
Er den ikke :shock: , det kan jeg ikke forstå, jeg har ikke betalt en rød reje for den. biggrin

Det vil jeg lige undersøge nærmere, jeg vender tilbage.

Mvh. Carsten
Annonce
Jo jo, du kan godt få en gratis popupstopper hos panicware. biggrin

På hovedsiden klikkes på pop-up stopper.
På 2. side klikkes på pop-up stopper free version i højre side.
På 3. side klikkes på blåt fremhævet "download" øverst.
På 4. side klikkes fluebenet i soundpack væk, så der kun er flueben i pop-up stopper download, herefter klikkes på download.

1, 2, 3 så er der en gratis pop-up stopper.

Mvh. Carsten
ok, men jeg kunne ikke umiddelbart se det da jeg kom ind på deres side....

Anyways.... EMS FreeSurfer mk II er 100% gratis og tager 98-99% af alle mine popups... Den holder faktisk øje med hvor mange den tager. pt har den taget 2.423 popups for mig.
Man kan også vælge dansk version af programmet.
Nej det internet Explorer der lukker sig selv op så mange gange. Ingen pop up. :?

Med venlig hilsen

Søren
Prøv at højreklik på skrivebordets internet explorer ikon, tag egenskaber, find fanebladet programmer, og vælg "nulstil webindstillinger".

Hvis dette tager fejlen væk, og fejlen kommer igen efter genstart så ligger der et eller andet program der roder i jeres internet instillinger.
Dette snylterprogram skal væk. Kan være virus, kan også være at i har sagt ja til en eller anden skummel start eller søgeside.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Dit problem ligger i at du bruger Explorer.
De fleste, hvis ikke alle, pop-up´s er programeret til at virke med Explorer, da dette er det program de fleste computere bruger.
Det du kan gøre er at installere en anden internet-browser, som fx. FireFox, den bruger jeg selv og er yderst tilfreds. Den har indbygget pop-up-killer, så dem slipper du for, der kommer heller ikke spy-ware ned på din computer, da disse også er programeret til at arbejde på explorer. Selv antalet af virus angreb vil højst sandsynlig blive formindsket.
Dog skal man altid huske køre virusprogrammer for at være på den sikre side.
biggrin
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis