Links

Hej smile

Persontligt kunne jeg godt tænke mig at Links-hus og Links-båd blev fjernet. De gamle indlæg kunne evt. flyttes over i hus og båd. Alternativt kunne man slå dem sammen, så der kun er én der hedder links.

Hvad si'r i? (og ham der bestemmer?)

Mvh Thomas
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jeg slet ikke enig i. Det er da nogle smukke sider de to links-sider, som indeholder så meget, som ikke hører hjemme under den alm. udveksling af erfaringer og råd.

Eller hvad mener du?

Mvh. JørgenE
Hej Thomas ( og velkommen tilbage !!)

Jeg vil helt klart holde med Jørgen ! Men også give dig ret i at de efter hånden måske er lettere uoverskuelige.. Men hvis man så forestiller sig at de relativt få links blev blandet op i de almindelige forummer.... så blev det jo endnu mere uoverskueligt at hitte et eller andet...

MVH Njord
Jeg synes, at ideen med fora til links er rigtig god. Det er rart, at de ligger for sig selv og er nemme at gå til.

Jeg sad og kiggede lidt i dem før, og ønskede mig brændende, at der også var et "Links Have" forum.
Herligt, herligt, herligt og tak!

Jeg skal gøre mit bedste for at bidrage henad vejen - og glæder mig til at stifte bekendtskab med nye havelinks.

biggrin biggrin biggrin
Nu aner jeg ikke et klap om, hvordan dette forum er opbygget, sådan rent programelt, men kunne man ikke med hensyn til links, oprette et forum i forummet, som altid er placeret øverst, og som er beregnet til links.

Eks. i Lav-Hus er der et forum der hedder Links til Lav-Hus osv.

Er jeg helt ude i tovene?

Mvh. Carsten
Hej Carsten.

Den tanke har jeg også selv haft, men jeg har ikke kunne se, at det kan lade sig gøre. Hvis ThomasB mener det kan lade sig gøre, ville det nok ikke være en dum ide.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis