Bagemaskine opskrifter

Hej hej

Vi har lånt os til en bagemaskine!! Er der nogen her der har nogle gode opskrifter til sådan et monster!!! biggrin

MVH

Kim
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fornylig fik jeg fat på Bo Christiansens "Lækkert brød hver dag - med bagemaskine" hos www.williamdam.dk, og for et års tid siden fandt jeg "Friskbagt brød - med bage- maskine" af samme forfatter via www.saxo.com, som også har links til at få fat på bøger antikvarisk. Og hvis du "googler" "Antikvariater", kan du finde endnu flere antikvariater. cool Held og lykke med jagten på de mange spændende muligheder for ideer til din bagemaskine.
Citat fra kimtania

Hej hej

Vi har lånt os til en bagemaskine!! Er der nogen her der har nogle gode opskrifter til sådan et monster!!! biggrin

MVH

Kim


Jeg kan varmt anbefale brødblandinger fra lidl 10 kr for 2 lækre brød det er da billigt og der er faktisk noget fiberrigt imellem.
rækkefølge skal overholdes

først 25g gær
så 750g mel
så 1 spsk salt
25g rapsolie eller andet fedtstof
450g mælk erstat evt 100g mælk med yoghurt
hvis det er en lille maskine så regn med 500g mel dvs divider med 3 og gang så med 2

sæt timeren så det passer til 1 time før i skal nyde brødet
Hej med jer ;o)

Jeg er helt ny på siden, så bær lige over med mig, hvis jeg fejler...

Opskrift på meget FIBERRIGT RUGBRØD m. masser af bløde kerner søges - jeg vil lave det uden brug af melblandinger.
Ps. Er der nogen der ved, hvad de færdige 3- og 5-korns blandinger består af ?
Kan lisså godt blande selv jo ;o)

Venligst  Lena

Annonce
Der ligger en del opskrifter her på siden under "bagemaskine" - emnet med flest besvarelser tror jeg. 

176 besvarelser og over 73000 visninger..

Sniffer  
Bagemaskine er godt NUL opvask. Pørv med Hel hirse. Jeg må vide hvor stor maskinene er er for at komme med opskrifter..


Bornholm er et dejligt sted.
Skrevet af Lenasmil på 25 mar 2009 21:36

Ps. Er der nogen der ved, hvad de færdige 3- og 5-korns blandinger består af ?
Kan lisså godt blande selv jo ;o)
Se på HavneMøllernes hjemmeside, men du kan ikke se forholdet...


Mvh.
Kim

hej. jeg er interesseret i opskrift med hirse. Jeg er blevet ejer af en melissa bagemaskine no.643043 uden brugsanvisning.Det er en lille str. Hvis du også har en brugsanvisningvil det være skønt,da jeg har prøvet på fabrikkens hj.side. men den er i udu. Da jeg har glutenallergi er jeg interesseret i alt uden gluten venligst Esther
Hej Finn.jeg er blevet ejer af en lille melissa bagemaskine, uden brugsanvisning og opskrifter. Hvis du kan hjælpe mig er jeg taknemlig og glad. Esther Petersen, Baunevangen 17 3630 Jægerspris
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis