Kommentarer til projekt: Hjemmelavet seng og sengegavl (polstret)

Her samles kommentarer til projektet: Hjemmelavet seng og sengegavl (polstret)

Kommentarer vises både her og på projektet.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Godt lavet!  

Det er dælme et stort arbejde at beklæde de knapper - men det giver en super flot effekt.

Sov godt   

Mvh. AllanE
Jeg lavede også selv min sengegavl, dog havde jeg sengen, så det var kun den som skulle sættes op.
Der blev købt , en lidt for tyk spånplade, i silvan, til 150kr, nogle meter stof i rette farve til ca. 300kr, og en 90x180 madras i jysk med formskum , ca. 600kr.
Når den var samlet, tilføjede jeg så en lille detalje, da min gavl ikke skulle helt op ad væggen,så der blev monteret nogle støtter bagpå, så pladen var ca. 10cm fra væg. Den er pt så støttet af seng i bund og står rimelig ok stabilt.
Som ekstra er der lagt kæde lys ind på bagsiden fra den ene side i bund og vil den anden side, det giver et flot og behageligt lys om aftenen uden at man får for meget lys. Det er godt her med lyse vægge, hvor jeg først havde mørkere vægge før, så hjalp lyset ikke meget.
Det er et meget hyggeligt projekt. Jeg lavede også selv en sengegavl da vi købte ny seng. Dem vi havde kig på kostede 5000+, og der blev jeg simpelthen for nærig. Jeg lavede den i MDF-plade, og købte rulleskum hos en stofbutik. Derudover har jeg indbygget sengebordene i gavlen, ved at montere fyrplanker på hyldeknægte, og monteret LED-bånd under bordene som sengelampe. Det fungerer godt, men bliver ikke brugt så meget som jeg havde tænkt. Slutteligt blev den hængt op på væggen for ikke at komme i karambolage med fodpanel og stikkontakter.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis