Montering af armatur

Hej derude

Jeg har haft en VVS mand til at montere et armatur i vores bruseniche, men det gevind der forbinder væggen med armaturet virker for langt.

I må bære over med at jeg ikke kender de rigtige betegnelser :oops: :roll:..... men efter at det er monteret og de skåle der skjuler hullet i væggen er skruet fast kan man se omkring 1 cm af gevindet indtil møtrikken bag på armaturet kommer..... meget forvirrende forklaring egentlig.....

Kan det passe at en så stor del af gevindet er synligt, eller findes disse gevind i forskellige længder således at vi kan skifte det til noget der er pænere at se på.

Jeg håber at der er nogen der kan gennemskue hvad det er jeg mener ellers må I spørge lidt ind til meningen.

I ønskes I hvertfald en god jul alle sammen
Vifu

Bonden
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej!!

Du kunne jo finde ud af hvor lang en nippel han har sat i, og så køre over til din lokale LDS-pusher og købe nye nipler der er den cm kortere.

MVH

Kim

www.soegaard.frac.dk
Hej...
Hvis batteriet sidder på væg med såkaldte eksentriske forskruninger, er det næsten altid muligt at afkorte dem (nedstryger) eller købe nogle kortere end standard.
Jeg er enig med dig, det ser ikke pænt ud med frie "rynker" bag omløberne!
mvh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis