Bærarm på 206

Hej jeg er er ved at skifte tårnleje bærarm mv på en 206er, men jeg er røget i problemer med at på bærekugelen på igen.

Jeg havde også problemer med at få den af så den skar jeg af med troen på at den nye ville smutte på som ingen ting.

Har i et godt fif til hvordan det kan lykkes. 

Det virker til at jeg ikke kan få hjulklumben langt nok ind. Skal hjulet været drejet for at det til at passe. Jeg har prøvet det før og på de videoer jeg kan finde er der ingen forskel på det jeg gør og den måde andre gør. Men et eller andet er der galt.

Det er en 206 fra 2007 diesel

Mvh Torben



<p>&#160;</p>
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er du sikker på at du ikke har trukket trækakslet for langt ud af gearkassen? Prøv at trykke trækakslen ind mod gearkassen samtidig med at du drejer den lidt. Der sidder nogle "stråler" i enden af trækakslen som skal sidde korrekt i gearkassen.


Søren O

Jeg er med på det med strålerne, synes også at kan mærke at akslen går i bund. Har tænkt lidt over det, hvad nu vis at motorophæng er lidt trætte og motoren hænger lidt. Vi havde jo også besvær med at få den af. Jeg plejer ikke at have problemer lige med det. 

Mvh Torben


<p>&#160;</p>

Nå vi har fået det samlet, handlede nok om at vi ikke havde sat bærearmeboltene helt igennem

Mvh

Torben


<p>&#160;</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis