Tandremsskift på v70

hej skal skifte tandrem på en Volvo v70 2.4 1999. Hvis jeg anskaffer Haynes bog er alle tandremsdata så beskrevet i den? Er der evt en der har sådan en bog til salg i dette forum?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

1. Hold dig fra Thansen. Autodoc  har delene. Husk!!! At skifte vandpumpe samtidig. Du kan se fremgangsmåden på Youtube. I søgefeltet skriver du Change belt Volvo v70 1990 2,4 og der kommer en film, der viser how to so.


 

Det er meget service venligt kan jeg se på YouTube. At tænke sig man ikke skal fjerne motorophæng som på nogle VW. Sikke en smart strammer Volvo kører med.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

ja ser ud til at det er til at have med at gøre  så venter bare på vare fra tyskland

Det med thansen er noget skrammel at skrive. De har da Continental rem sæt har jeg set til eks. min bil. At det så koster det 60-100% mere er så en anden sag. Mange af deres dele er samme producenter, som man får fra eks. Autodoc, og lott.de eller atp-autoteile.de som jeg handler hos. 

MVH 


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

thansen har jo så den fordel man kan få delene med det samme eller senest dagen efter og at de har åbent i weekenden. hvis man ikke har en biltema i nærheden er thansen det næstbedste

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis