Hjælpe til plakater

Jeg er helt pjattet med moderne plakater, men synes også jeg er løbet panden i mod muren. Jeg har fundet nogle rigtig flotte på [LINK FJERNET] men kunne godt tænke mig at kunne printe dem selv. Er der nogen der ved hvor stor og stærk en printer man skal have for at kunne det?

Mvh

Hans

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Udover spørgsmålet om, hvad du reklamerer for, så er spørgsmålet om plakatens størrelse afgørende for valget af printer. Så, når du opgiver størrelsen på printet, får du noget at vide om valget af printer. Hvor vil du i øvrigt få filen til plakaten, så du kan printe den selv. 


fase

A3 printere er til at få for menneskelige, men i de større formater tror jeg de er ret dyre. Ellers skal de printes ud i flere stykker. Nogle printerprogrammer har det indbygget ellers kan der nok findes nogle freeware programmer der kan hjælpe. Jeg er bare bange for det bliver noget hø.


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Hvis du skal printe ud fra deres hjemmeside er opløsningen alt for lav til at få noget der bare er en lille smule godt. 

Men det ved du sikkert allerede, da det lugter temmelig meget af reklame for plakat siden.


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"

Ikke nu igen - det er utroligt hvor langt "HansLarsen" vil gå i forsøg på at stoppe hans elendige plakater ned i halsen på os.   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Rolig nu venner Jeg har ingen plakater, det er jo derfor jeg gerne vil have en printer til det

Køb dem færdige, og "se dem med fingrene" inden køb. 

Prisen for en printer i fotokvalitet skal ikke under opløsning som fotosats, og så koster de spidsen af en jetjager.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis